Maskinfører Skrevet 9. februar Forfatter Skrevet 9. februar Kassettspiller skrev (7 minutter siden): Flytter Silje inn snart? Hun gjør vel det 😀 1
Kassettspiller Skrevet 9. februar Skrevet 9. februar Maskinfører skrev (11 minutter siden): Hun gjør vel det 😀 Må mase litt 😉 1
Maskinfører Skrevet 9. februar Forfatter Skrevet 9. februar Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Må mase litt 😉 Ja må nok det 😀 1
Kassettspiller Skrevet 9. februar Skrevet 9. februar Maskinfører skrev (12 minutter siden): Ja må nok det 😀 Jobber du i morgen? 1
Maskinfører Skrevet 9. februar Forfatter Skrevet 9. februar Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Jobber du i morgen? Ja 😀😀 1
Maskinfører Skrevet 9. februar Forfatter Skrevet 9. februar Da var Kebabtallerken fortært merkelig må gå med mange tonn grillkrydder pr dag der borte nesten litt for masse grillkrydder 😀 1
Kassettspiller Skrevet 9. februar Skrevet 9. februar Maskinfører skrev (17 minutter siden): Da var Kebabtallerken fortært merkelig må gå med mange tonn grillkrydder pr dag der borte nesten litt for masse grillkrydder 😀 Grillkrydder er ikke så dyrt 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. februar Skrevet 9. februar Maskinfører skrev (1 time siden): Ja håper det samme til dere også 🥰🥰 Vi koser oss i kveld, og vi er glade for å høre at dere også koser dere.🥰🥰😻😻♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 9. februar Forfatter Skrevet 9. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 minutter siden): Vi koser oss i kveld, og vi er glade for å høre at dere også koser dere.🥰🥰😻😻♥️♥️ Ja vi koser oss alle sammen og det er bra 🥰 🥰 😻 😻 ❤️ ❤️
Maskinfører Skrevet 9. februar Forfatter Skrevet 9. februar Kassettspiller skrev (14 minutter siden): Grillkrydder er ikke så dyrt Nei det er ikke det ☺️ 1
Maskinfører Skrevet 9. februar Forfatter Skrevet 9. februar Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Vi får snakkes senere @Maskinfører!😴 Ja det gjør vi ☺️☺️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar Maskinfører skrev (34 minutter siden): Ja vi koser oss alle sammen og det er bra 🥰 🥰 😻 😻 ❤️ ❤️ Det er vi helt enige i.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 10. februar Forfatter Skrevet 10. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (17 minutter siden): Det er vi helt enige i.♥️♥️ Det er bra ❤️ ❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar Maskinfører skrev (14 minutter siden): Det er bra ❤️ ❤️ ♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 10. februar Forfatter Skrevet 10. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): ♥️♥️ ❤️❤️ 1
MR SPEED Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 timer siden): Vi sier Hjertelig Tusen Takk for Hjertene.♥️♥️ 😝😝 1
MR SPEED Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar (endret) Maskinfører skrev (11 timer siden): Ingen som vil prate ? 🙁🙁 @Kassettspiller ? 🙁 Hvile kunde men fikk smerter i lunga var bare sennestrekk der da over nå null smerter i greide ikke var inne men måtte legge meg igjen Endret 10. februar av MR SPEED 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar MR SPEED skrev (4 timer siden): Hvile kunde men fikk smerter i lunga var bare sennestrekk der da over nå null smerter i greide ikke var inne men måtte legge meg igjen MR SPEED skrev (4 timer siden): 😝😝 Vi ønsker deg en fin og god mandag.♥️♥️
MR SPEED Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar Jeg tar 5 min fra forumet nå @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) teste vr head sett meta quest 3 nå det er fra satt på meg meta quest 3 da ikke fått det ennå da 😢 @Maskinfører 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå