Maskinfører Skrevet 7. februar Forfatter Skrevet 7. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 minutter siden): ♥️♥️ Vi ble skikkelig sultne da vi leste menyen der.😋😋 Ja ❤️❤️ 1
Kassettspiller Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja da ble det svinesnadder dag 🥳 Elsker bearnaise selv så 🥳 Ja, kunne hatt det hver dag🤣 Bearnaise, sur agurk, iskaffe og kaffe er noe jeg elsker høyt ☕️🧋🤤😍 1
Maskinfører Skrevet 7. februar Forfatter Skrevet 7. februar Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Ja, kunne hatt det hver dag🤣 Bearnaise, sur agurk, iskaffe og kaffe er noe jeg elsker høyt ☕️🧋🤤😍 Ja kunne det ja samme her ☕🍷😍😍
Kassettspiller Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja kunne det ja samme her ☕🍷😍😍 Har selv hatt lite matlyst, men la merke til at jeg egt. er sulten nå Synd det er natta 😉🌃 1
Maskinfører Skrevet 7. februar Forfatter Skrevet 7. februar Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Har selv hatt lite matlyst, men la merke til at jeg egt. er sulten nå Synd det er natta 😉🌃 Du har det ja sulten nå ja 😀 ja det er veldig synd 🙁🌆
Kassettspiller Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar Maskinfører skrev (3 minutter siden): Du har det ja sulten nå ja 😀 ja det er veldig synd 🙁🌆 Ja, men går helt fint det ☺️ Føler du deg ellers bedre? Ikke så ofte du er syk 1
Maskinfører Skrevet 7. februar Forfatter Skrevet 7. februar Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Ja, men går helt fint det ☺️ Føler du deg ellers bedre? Ikke så ofte du er syk Ja det går fint 😉 ja jeg føler meg relativt frisk litt hoste men ellers går det bra tung pust er borte etter jaktkameraten min ba for meg 😀 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar Maskinfører skrev (22 minutter siden): Ja ❤️❤️ ♥️♥️ 1
Kassettspiller Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja det går fint 😉 ja jeg føler meg relativt frisk litt hoste men ellers går det bra tung pust er borte etter jaktkameraten min ba for meg 😀 Ja, koselig med jaktkameraten 🫂 Godt å høre at du har det mye bedre. Kjipt med hosting, men vi satser på det beste. Om du hoster lenge etterpå så er det vel en ny time hos legekontoret 🧑⚕️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar Kassettspiller skrev (13 minutter siden): Har selv hatt lite matlyst, men la merke til at jeg egt. er sulten nå Synd det er natta 😉🌃 Vi håper at du har en fin og god natt.🥰🥰 1
Kassettspiller Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Vi håper at du har en fin og god natt.🥰🥰 Jeg er Batman, men har vært en rolig kveld 😉 2
Maskinfører Skrevet 7. februar Forfatter Skrevet 7. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): ♥️♥️ ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Jeg er Batman, men har vært en rolig kveld 😉 Vi tenker vel heller at du mener Batgirl.😉😉🦇🦇 1
Maskinfører Skrevet 7. februar Forfatter Skrevet 7. februar Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Ja, koselig med jaktkameraten 🫂 Godt å høre at du har det mye bedre. Kjipt med hosting, men vi satser på det beste. Om du hoster lenge etterpå så er det vel en ny time hos legekontoret 🧑⚕️ Ja det er koselig 🫂 ja vi får satse på det beste 😀 har ikke vært hos Legen da han aldri er på kontoret jeg ønsker helst og treffe min Lege og ikke vikaren og det er fordi jeg gikk ny lege i 2015 og har aldri truffet han tror han også sitter for Legeforeningen 😀 2
Kassettspiller Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Vi tenker vel heller at du mener Batgirl.😉😉🦇🦇 Hehe ja Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja det er koselig 🫂 ja vi får satse på det beste 😀 har ikke vært hos Legen da han aldri er på kontoret jeg ønsker helst og treffe min Lege og ikke vikaren og det er fordi jeg gikk ny lege i 2015 og har aldri truffet han tror han også sitter for Legeforeningen 😀 Bytt fastlege 1 2
Maskinfører Skrevet 7. februar Forfatter Skrevet 7. februar Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Hehe ja Bytt fastlege Det er ingen Ledige 🙁
Kassettspiller Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar Maskinfører skrev (13 minutter siden): Det er ingen Ledige 🙁 Huff, lange køer? 1
Maskinfører Skrevet 7. februar Forfatter Skrevet 7. februar Kassettspiller skrev (4 minutter siden): Huff, lange køer? Jo men det er 0 av 500 🙁
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar Kassettspiller skrev (55 minutter siden): Hehe ja Bytt fastlege Maskinfører skrev (24 minutter siden): Natta 😀😀 Vi ønsker dere en Godnatt.🥱🥱😴😴💤💤🥰🥰 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå