Sviskepott Skrevet 8 timer siden Forfatter Skrevet 8 timer siden MR SPEED skrev (7 minutter siden): Tagger deg @Sviskepott 🥰🥰 Et gammelt sannhetsord = En tægging på forumet er bedre enn ti på taket! 🤣 MR SPEED skrev (3 minutter siden): Elsker dere, lært av dere 2❤️❤️❤️❤️ De er bare noen nydelige mennesker 110 % MR SPEED skrev (1 minutt siden): Elsker deg å, må du bli høy på pæra da❤️❤️❤️❤️ @Sviskepott Min pære er akkurat passe høy når jeg hører slikt. I love you too, MR. 😘 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden MR SPEED skrev (21 minutter siden): Elsker deg å, må du bli høy på pæra da❤️❤️❤️❤️ @Sviskepott Vi ser at du er ute med skøyerstreker igjen SPEEDY.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Sviskepott skrev (19 minutter siden): Et gammelt sannhetsord = En tægging på forumet er bedre enn ti på taket! 🤣 De er bare noen nydelige mennesker 110 % Min pære er akkurat passe høy når jeg hører slikt. I love you too, MR. 😘 Vi synes at det siste med høye pæren var et skikkelig bra svar.
MR SPEED Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Vi ser at du er ute med skøyerstreker igjen SPEEDY. @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden MR SPEED skrev (3 minutter siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12 minutter siden Skrevet 12 minutter siden Vi ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.👨🦰👩🦰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10 minutter siden Skrevet 10 minutter siden Vi har kost oss med Egg & Bacon og Appelsinjuice til frokost i dag.🍳🍳🍳🍳🥓🥓🥓🥓🍊🍊😋😋
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå