Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate

Sviskepott

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (20 minutter siden):

Vi tror at Mick & Keith kommer til å holde koken på scenen til de stuper begge to.:yes::yes:♥️♥️

Publikum var veldig stille syns jeg, så kanskje mange er der for å se en siste gang og kanskje de får se en av dem som går over ende. :(  Huff. Ikke tenke på det. 

• Innsiktsfullt 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (19 minutter siden):

Vi har kost oss med Fleskepannekaker til middag i dag.🥞🥞🥓🥓😋😋

HURRA 😊😊

• Hjerte 1
Skrevet
Sviskepott skrev (3 minutter siden):

Publikum var veldig stille syns jeg, så kanskje mange er der for å se en siste gang og kanskje de får se en av dem som går over ende. :(  Huff. Ikke tenke på det. 

Da jeg hører på ROLLING STONES går over exe. Acdc twister sister å andre musikk men går til bake til ROLLING STONES 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden):

Vi vet, og vi vil heller ikke tenke på det.:no::no: Men de Stoneskarene har levd harde liv med mye dop og alkohol.:yes::yes:

Da jeg ser der tenker på mick jagger har ADHD for står ikke stille da et sekund da😢😢 ser keith richard ser jeg på gitaren hans da å han farger vel ikke håret 👍👍 gitaren ne liker jeg ser jeg på rony ser på håret 

tenker de holder seg veldig bra til alder da 😊😊😊😊

• Hjerte 1
Skrevet
MR SPEED skrev (3 minutter siden):

Da jeg ser der tenker på mick jagger har ADHD for står ikke stille da et sekund da😢😢 ser keith richard ser jeg på gitaren hans da å han farger vel ikke håret 👍👍 gitaren ne liker jeg ser jeg på rony ser på håret 

Vi er helt enige, både Mick & Keith & Ronnie holder koken.♥️♥️

Skrevet
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 timer siden):

Vi vet, og vi vil heller ikke tenke på det. Men de Stoneskarene har levd harde liv med mye dop og alkohol.

I store mengder...men så har de råd til å kjøpe seg helsehjelp og få eksperter til å hjelpe dem med å bygge opp det de før raserte selv. Tror de er de sunneste i sin alder der omkring. :) 

MR SPEED skrev (10 timer siden):

Absolutt! ...og de kan velge og vrake i unde, supervakre modeller og må gi dem unger så de blir fornøyde. 
Akk ja, det er ikke småtteri av "jobber" de må gjøre når det er ønsket. De sliter nok, stakkars. Eller kanskje ikke. 😂

MR SPEED skrev (3 timer siden):

KISS her

Hihi...tusen takk for dagens "kiss". :D 

• Hjerte 1
Skrevet
Maskinfører skrev (1 time siden):

Ja ☺️☺️

MR SPEED skrev (2 timer siden):

Se om du kan få tv2 Her thead

MR SPEED skrev (3 timer siden):

Sviskepott skrev (5 timer siden):

I store mengder...men så har de råd til å kjøpe seg helsehjelp og få eksperter til å hjelpe dem med å bygge opp det de før raserte selv. Tror de er de sunneste i sin alder der omkring. :) 

Absolutt! ...og de kan velge og vrake i unde, supervakre modeller og må gi dem unger så de blir fornøyde. 
Akk ja, det er ikke småtteri av "jobber" de må gjøre når det er ønsket. De sliter nok, stakkars. Eller kanskje ikke. 😂

Hihi...tusen takk for dagens "kiss". :D 

Vi ønsker dere en fin og god tirsdag.♥️♥️

• Hjerte 1
Skrevet
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Vi ønsker dere en fin og god tirsdag.♥️♥️

Vi ønsker dere også en fin og god tirsdag ♥️ ♥️ 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...