Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mai Skrevet 4. mai Vi har kost oss med Kyllinglår og Pommes Frites og Brus til middag i dag.🍗🍗🍗🍗🍟🍟🥤🥤😋😋
MR SPEED Skrevet 4. mai Skrevet 4. mai Sviskepott skrev (På 3.5.2025 den 19.33): Hei. Jeg stiller meg sånn at alle kan gi meg en klem, eller en dask på hånda, for jeg forsvinner rett som det er. Jeg taper jo veldig på det og nå er jeg omsider her litt igjen og er glad for å se dere alle sammen. 🤗 Unnsyll. Hei søta snuppa mi ❤️❤️😍😍😝😝😝nei fra tull til ikke tull…. hyggelig å se deg savna deg du må komme mere ellers risikerer jeg glemme deg du vet den dårlige hukommelsen min…..vært litt borte i mq3 hørt på musikk spillet så du skriver her så det meta quest 3 browseren i metaquest 3 kan ikke logge inn der husker ikke passordet mitt i metea quest 3 hva er meta quest 3 er vr briller er null angst i de vr brillene da ❤️❤️❤️❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mai Skrevet 4. mai Vi ønsker alle sammen en fin og god kveld.♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mai Skrevet 4. mai MR SPEED skrev (15 minutter siden): ♥️♥️
MR SPEED Skrevet 4. mai Skrevet 4. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): ♥️♥️ Tenkte noen bilder men la være legge de inn ellers skremmer jeg ho @Sviskepott rett å slett da 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mai Skrevet 4. mai MR SPEED skrev (10 minutter siden): Tenkte noen bilder men la være legge de inn ellers skremmer jeg ho @Sviskepott rett å slett da Vi tror at @Sviskepott Digger Twisted Sister.😍😍🤩🤩
MR SPEED Skrevet 4. mai Skrevet 4. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Vi tror at @Sviskepott Digger Twisted Sister.😍😍🤩🤩 CC er ikke twised sister er bandet til han dere vet ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mai Skrevet 4. mai MR SPEED skrev (59 minutter siden): CC er ikke twised sister er bandet til han dere vet ❤️❤️ Vi vet men vi tror at hun Digger rockebandet Twisted Sister.♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. mai Skrevet 5. mai MR SPEED skrev (3 timer siden): Har 5 min i det bandet dere gir ❤️❤️ siste video fra de nå ♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. mai Skrevet 5. mai Vi ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨🦰👩🦰
MR SPEED Skrevet 5. mai Skrevet 5. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (40 minutter siden): Vi ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨🦰👩🦰 Usb c til usb c ? 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. mai Skrevet 5. mai MR SPEED skrev (11 minutter siden): Usb c til usb c ? 👨🦰👩🦰👍👍
Sviskepott Skrevet 5. mai Forfatter Skrevet 5. mai Lurer på hvordan det kommer til å gå med Rolling Stones til sist. Kommer de til å knirke rundt på scenen i rullestol og lire av seg det de husker, eller setter de strek når den neste går bort. En trist tanke, men det kommer jo til å skje en gang. 1
MR SPEED Skrevet 5. mai Skrevet 5. mai Sviskepott skrev (12 minutter siden): Lurer på hvordan det kommer til å gå med Rolling Stones til sist. Kommer de til å knirke rundt på scenen i rullestol og lire av seg det de husker, eller setter de strek når den neste går bort. En trist tanke, men det kommer jo til å skje en gang. Spør @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1
MR SPEED Skrevet 5. mai Skrevet 5. mai Sviskepott skrev (27 minutter siden): Lurer på hvordan det kommer til å gå med Rolling Stones til sist. Kommer de til å knirke rundt på scenen i rullestol og lire av seg det de husker, eller setter de strek når den neste går bort. En trist tanke, men det kommer jo til å skje en gang. 🖕🖕👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍🖕🖕 1
Sviskepott Skrevet 5. mai Forfatter Skrevet 5. mai De holder koken på sett og vis, men de går på rutinen. Mick må jo gå flere mil i løpet av en konsert. Har lest at han og sikkert de andre også har et strengt treningsregime for å holde seg gående. De må da bli slitne i en slik høy alder? 🤔 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. mai Skrevet 5. mai Sviskepott skrev (50 minutter siden): De holder koken på sett og vis, men de går på rutinen. Mick må jo gå flere mil i løpet av en konsert. Har lest at han og sikkert de andre også har et strengt treningsregime for å holde seg gående. De må da bli slitne i en slik høy alder? 🤔 MR SPEED skrev (1 time siden): 🖕🖕👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍🖕🖕 MR SPEED skrev (1 time siden): Spør @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Sviskepott skrev (1 time siden): Lurer på hvordan det kommer til å gå med Rolling Stones til sist. Kommer de til å knirke rundt på scenen i rullestol og lire av seg det de husker, eller setter de strek når den neste går bort. En trist tanke, men det kommer jo til å skje en gang. Vi tror at Mick & Keith kommer til å holde koken på scenen til de stuper begge to.♥️♥️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. mai Skrevet 5. mai Vi har kost oss med Fleskepannekaker til middag i dag.🥞🥞🥓🥓😋😋
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå