Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. mai Skrevet 2. mai MR SPEED skrev (2 timer siden): @TheDarkSycamore - SCM Lego pc se se se MR SPEED skrev (1 time siden): @TheDarkSycamore - SCM Vaffel lego maskin MR SPEED skrev (1 time siden): @TheDarkSycamore - SCM Tanks ♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. mai Skrevet 2. mai Vi ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.👨🦰👩🦰
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. mai Skrevet 2. mai MR SPEED skrev (7 timer siden): @TheDarkSycamore - SCM Lego pc se se se Den Lego videoen der har jeg faktisk sett. Mener at jeg viste deg den også en stund tilbake, hvis jeg ikke husker helt feil nå. 🤔🤔 Men de andre to har jeg ikke sett. 😏😏 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. mai Skrevet 2. mai TheDarkSycamore - SCM skrev (3 timer siden): Den Lego videoen der har jeg faktisk sett. Mener at jeg viste deg den også en stund tilbake, hvis jeg ikke husker helt feil nå. 🤔🤔 Men de andre to har jeg ikke sett. 😏😏 Vi ønsker deg en fin og god fredag.♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. mai Skrevet 2. mai Vi har kost oss med Hamburgere og Pommes Frites og Brus til middag i dag.🍔🍔🍟🍟🥤🥤😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mai Skrevet 3. mai Vi ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.👨🦰👩🦰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mai Skrevet 3. mai Vi har kost oss med Egg & Bacon og Appelsinjuice til frokost i dag.🍳🍳🍳🍳🥓🥓🥓🥓🍊🍊🧃🧃
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mai Skrevet 3. mai Vi har kost oss med Hamburgere og Pommes Frites og Brus til middag i dag.🍔🍔🍟🍟🥤🥤😋😋
Sviskepott Skrevet 3. mai Forfatter Skrevet 3. mai Hei. Jeg stiller meg sånn at alle kan gi meg en klem, eller en dask på hånda, for jeg forsvinner rett som det er. Jeg taper jo veldig på det og nå er jeg omsider her litt igjen og er glad for å se dere alle sammen. 🤗 Unnsyll. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mai Skrevet 3. mai Sviskepott skrev (32 minutter siden): Hei. Jeg stiller meg sånn at alle kan gi meg en klem, eller en dask på hånda, for jeg forsvinner rett som det er. Jeg taper jo veldig på det og nå er jeg omsider her litt igjen og er glad for å se dere alle sammen. 🤗 Unnsyll. Vi er veldig glade for å se deg her, og vi håper at du har en fin og god lørdagskveld vår gode venn @Sviskepott♥️♥️ 1
Sviskepott Skrevet 3. mai Forfatter Skrevet 3. mai Takk...jeg skal se noe greier på tv...sikkert engelsk krim eller noe, så kvelden kan bli grei den. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mai Skrevet 3. mai Sviskepott skrev (1 minutt siden): Takk...jeg skal se noe greier på tv...sikkert engelsk krim eller noe, så kvelden kan bli grei den. Det liker vi å høre, du må kose deg kjempemasse med krim.🕵️♂️🕵️♀️🥰🥰 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mai Skrevet 3. mai Sviskepott skrev (3 minutter siden): Takk. Jeg skal ha det kriminelt hyggelig. Ja vi ønsker deg en kriminell hyggelig og koselig kveld videre.😉😉🥰🥰 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mai Skrevet 4. mai Vi ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.👨🦰👩🦰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mai Skrevet 4. mai Vi har kost oss med Egg & Bacon og Appelsinjuice til frokost i dag.🍳🍳🍳🍳🥓🥓🥓🥓🍊🍊🧃🧃😋😋
Sviskepott Skrevet 4. mai Forfatter Skrevet 4. mai Godmorgen. Var våken for over en time siden, men klarte å ikke stå opp før nå. Stort glass vann å begynne dagen med her. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mai Skrevet 4. mai Sviskepott skrev (6 timer siden): Godmorgen. Var våken for over en time siden, men klarte å ikke stå opp før nå. Stort glass vann å begynne dagen med her. Vi ønsker deg en fin og god søndag.♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mai Skrevet 4. mai Sviskepott skrev (1 minutt siden): God søndag til dere også. Til alle sammen! Tusen Takk, vi håper at du og alle sammen får en fin og god søndag.🥰🥰 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå