MR SPEED Skrevet 11. januar Skrevet 11. januar @TheDarkSycamore - SCM nå begynte moroa igjen med energidrikking red bull i går burn i dag slapp av etter burnen så blir det lenge til neste gang 😊 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. januar Skrevet 11. januar MR SPEED skrev (20 minutter siden): @TheDarkSycamore - SCM nå begynte moroa igjen med energidrikking red bull i går burn i dag slapp av etter burnen så blir det lenge til neste gang 😊 Vi drikker Urge og Cola nå vi.🔋🔋🥤🥤😋😋
MR SPEED Skrevet 11. januar Skrevet 11. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (30 minutter siden): Vi drikker Urge og Cola nå vi.🔋🔋🥤🥤😋😋 Er glad jeg hadde egget intet nett i mobilen dro ut strøm kablen er jeg tryna igjen 😢
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. januar Skrevet 11. januar MR SPEED skrev (5 timer siden): Er glad jeg hadde egget intet nett i mobilen dro ut strøm kablen er jeg tryna igjen 😢 Vi håper at det går bra nå.♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. januar Skrevet 11. januar Vi har kost oss med Hamburgere og Pommes Frites og Brus til middag i dag.🍔🍔🍟🍟🥤🥤😋😋
MR SPEED Skrevet 11. januar Skrevet 11. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 minutter siden): Vi håper at det går bra nå.♥️♥️ Skrev feil latt det stå trynna ikke i dag var da for 10 til 14 dager siden da dro jeg ut strøm kabelen ut da av modemet ved et uhel fikk en mill omgangssyke å mill influensa da så satt modemet på vent jeg hadde internett i mobilen eget hade jeg ikke hatt det da null 0 MR SPEED da her men betaler sier ca 800kr til 900kr pr måned super rask internett bare i mobil jo kan låne bort linja men da kort av stand sist gang kjøpte data data pakke på data pakke det ble dyrt nå har linje kan bruke så mye jeg vil til den prisen nei er ok med meg da ❤️❤️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. januar Skrevet 11. januar MR SPEED skrev (1 minutt siden): Skrev feil latt det stå trynna ikke i dag var da for 10 til 14 dager siden da dro jeg ut strøm kabelen ut da av modemet ved et uhel fikk en mill omgangssyke å mill influensa da så satt modemet på vent jeg hadde internett i mobilen eget hade jeg ikke hatt det da null 0 MR SPEED da her men betaler sier ca 800kr til 900kr pr måned super rask internett bare i mobil jo kan låne bort linja men da kort av stand sist gang kjøpte data data pakke på data pakke det ble dyrt nå har linje kan bruke så mye jeg vil til den prisen nei er ok med meg da ❤️❤️ Sorry vi trodde at du hadde trynet i dag, men vi er glade for å høre at det er ok med deg.♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar Skrevet 12. januar Vi ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.👨🦰👩🦰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar Skrevet 12. januar Nå har vi kost oss med Egg & Bacon og Appelsinjuice til frokost.🍳🍳🍳🍳🥓🥓🥓🥓🍊🍊🧃🧃😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar Skrevet 12. januar Vi har kost oss med Kyllinglår og Pommes Frites og Brus til middag i dag.🍗🍗🍗🍗🍟🍟🥤🥤😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. januar Skrevet 13. januar Vi ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨🦰👩🦰
MR SPEED Skrevet 13. januar Skrevet 13. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 timer siden): Vi ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨🦰👩🦰 Takk takk det samme CC 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. januar Skrevet 13. januar MR SPEED skrev (4 timer siden): Takk takk det samme CC Vi har smakt den der, og den er ikke så verst.😋😋🥰🥰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. januar Skrevet 13. januar Vi har kost oss med Fleskepannekaker til middag i dag.🥞🥞🥓🥓😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar Skrevet 14. januar Vi ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.👨🦰👩🦰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar Skrevet 14. januar Vi har kost oss med Kylling og Ris til middag i dag.🍗🍗🍗🍗🍚🍚😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. januar Skrevet 15. januar Vi ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.👨🦰👩🦰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. januar Skrevet 15. januar Vi har kost oss med Kyllingsalat til middag i dag.🍗🍗🍗🍗🥗🥗😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. januar Skrevet 16. januar Vi ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨🦰👩🦰
MR SPEED Skrevet 16. januar Skrevet 16. januar Jeg havna Sarsborg sykhus her om dag etter 3 kraftige anfall måtte ligge natta over ute blir fororumet noen dager grun n angst 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå