Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. november 2024 Skrevet 29. november 2024 Limbomusic skrev (30 minutter siden): Spennende katteblogg https://helledussen.com/nini/ 😻😻
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. november 2024 Skrevet 29. november 2024 MR SPEED skrev (På 28.11.2024 den 10:31 AM): Ser dere våkene CC 🥰🥰 Limbomusic skrev (31 minutter siden): Spennende katteblogg https://helledussen.com/nini/ Vi ønsker dere en finfredagskveld.♥️♥️
MR SPEED Skrevet 29. november 2024 Skrevet 29. november 2024 Da må du dere gratulere CC med 31 års dagen dagen da I dag da de har bursdag i dag 💝💝 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. november 2024 Skrevet 29. november 2024 MR SPEED skrev (9 minutter siden): Da må du dere gratulere CC med 31 års dagen dagen da I dag da de har bursdag i dag 💝💝 Tusen Takk, men vi blir 21 år.♥️♥️ 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. november 2024 Skrevet 30. november 2024 Vi ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.👨🦰👩🦰
Sviskepott Skrevet 30. november 2024 Forfatter Skrevet 30. november 2024 🎁🎁Gratulerer med å bli enda et år klokere og venner av oss alle sammen. 🤗🤗 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. november 2024 Skrevet 30. november 2024 Sviskepott skrev (49 minutter siden): 🎁🎁Gratulerer med å bli enda et år klokere og venner av oss alle sammen. 🤗🤗 Tusen Takk, vår gode venn @Sviskepott nå ble vi varme og glade i hjertene våre.♥️♥️ 1
Sviskepott Skrevet 30. november 2024 Forfatter Skrevet 30. november 2024 Det er bra, for ingen skal fryse når vi er på vei mot vinter vet dere. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. november 2024 Skrevet 30. november 2024 Sviskepott skrev (5 timer siden): Det er bra, for ingen skal fryse når vi er på vei mot vinter vet dere. Vi ønsker deg en finlørdagskveld.♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. november 2024 Skrevet 30. november 2024 MR SPEED skrev (22 minutter siden): Gode ønsker ♥️♥️
MR SPEED Skrevet 1. desember 2024 Skrevet 1. desember 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): ♥️♥️ FREIA 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. desember 2024 Skrevet 1. desember 2024 MR SPEED skrev (35 minutter siden): FREIA 😋😋🥰🥰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. desember 2024 Skrevet 1. desember 2024 Vi ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.👨🦰👩🦰
Sviskepott Skrevet 1. desember 2024 Forfatter Skrevet 1. desember 2024 Takk. God søndag til dere også...alle sammen. Jeg savner å kunne kjøpe en skikkelig god konfekteske. Noe nytt. Kanskje noe de lager i andre land hvor de har peiling på sjokolade og smaker inni dem. Jeg er veldig glad i en fin eske og god nytelse inni. 1
MR SPEED Skrevet 1. desember 2024 Skrevet 1. desember 2024 Sviskepott skrev (2 minutter siden): Takk. God søndag til dere også...alle sammen. Jeg savner å kunne kjøpe en skikkelig god konfekteske. Noe nytt. Kanskje noe de lager i andre land hvor de har peiling på sjokolade og smaker inni dem. Jeg er veldig glad i en fin eske og god nytelse inni. Riktig good morgen alle her good konfekt du dyr veldig good du 2
Sviskepott Skrevet 1. desember 2024 Forfatter Skrevet 1. desember 2024 Ja, det er nettopp det med dyrt produkt...har ikke så veldig mye penger til overs liksom. 😕 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. desember 2024 Skrevet 1. desember 2024 Sviskepott skrev (3 timer siden): Takk. God søndag til dere også...alle sammen. Jeg savner å kunne kjøpe en skikkelig god konfekteske. Noe nytt. Kanskje noe de lager i andre land hvor de har peiling på sjokolade og smaker inni dem. Jeg er veldig glad i en fin eske og god nytelse inni. MR SPEED skrev (3 timer siden): Riktig good morgen alle her good konfekt du dyr veldig good du Sviskepott skrev (2 timer siden): Ja, det er nettopp det med dyrt produkt...har ikke så veldig mye penger til overs liksom. 😕 Vi ønsker dere en fin1.søndag i advent.♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. desember 2024 Skrevet 1. desember 2024 MR SPEED skrev (2 timer siden): Ønsker alle good dag her Tusen Takk, vi ønsker deg en fin1.søndag i adventskveld.♥️♥️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå