Sviskepott Skrevet fredag kl 05:07 Forfatter Skrevet fredag kl 05:07 God morgen og hei-hei fra meg også. Så mye fin musikk det var her inne da. Trivelig å komme inn hit. 2
Maskinfører Skrevet fredag kl 07:07 Skrevet fredag kl 07:07 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 timer siden): ♥️♥️ ♥️♥️ ❤️❤️ 1 2
Hydrium Skrevet fredag kl 07:57 Skrevet fredag kl 07:57 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): Vi ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.👨🦰👩🦰 God fredags morgen! ❤️ Forsov meg i dag 😬 Helga kommer ikke tidlig nok altså 😄 1 1
MR SPEED Skrevet fredag kl 08:29 Skrevet fredag kl 08:29 Hydrium skrev (13 timer siden): Åååå ja skal sjekke 😊 Kunde Oda levere til deg jeg 😁 2 1
MR SPEED Skrevet fredag kl 09:25 Skrevet fredag kl 09:25 I like it noooo i love it yeah yeah yeah yeah Shout it Out Lout kiss army norway 1 2
Sviskepott Skrevet fredag kl 13:09 Forfatter Skrevet fredag kl 13:09 Hydrium skrev (5 timer siden): God fredags morgen! ❤️ Forsov meg i dag 😬 Helga kommer ikke tidlig nok altså 😄 Er denne utmerkede personen ved navn Helga et nytt medlem her inne hos oss? 🤗 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 13:29 Skrevet fredag kl 13:29 Sviskepott skrev (19 minutter siden): Er denne utmerkede personen ved navn Helga et nytt medlem her inne hos oss? 🤗 MR SPEED skrev (4 timer siden): I like it noooo i love it yeah yeah yeah yeah Shout it Out Lout kiss army norway MR SPEED skrev (4 timer siden): Kunde Oda levere til deg jeg 😁 Hydrium skrev (5 timer siden): God fredags morgen! ❤️ Forsov meg i dag 😬 Helga kommer ikke tidlig nok altså 😄 Maskinfører skrev (6 timer siden): ❤️❤️ Sviskepott skrev (8 timer siden): God morgen og hei-hei fra meg også. Så mye fin musikk det var her inne da. Trivelig å komme inn hit. Vi ønsker dere en fin og god fredag.♥️♥️ 2
Maskinfører Skrevet fredag kl 13:35 Skrevet fredag kl 13:35 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Vi ønsker dere en fin og god fredag.♥️♥️ Fin og god fredag ❤️❤️ 2
Hydrium Skrevet fredag kl 14:50 Skrevet fredag kl 14:50 Sviskepott skrev (1 time siden): Er denne utmerkede personen ved navn Helga et nytt medlem her inne hos oss? 🤗 Hahahahahaha! Ja, nei......kanskje 🤭 Jeg har aldri truffet noen med det navnet, men jeg husker serien "Allo Allo" der en av karakterene het Helga. Hadde den på VHS kasetter på hytta så kanskje det ikke var en greie i Norge? Kom på det nå. 1
Hydrium Skrevet fredag kl 14:51 Skrevet fredag kl 14:51 Ok jeg vet hvordan bildet ser ut men det var humor altså! 😅 1
MR SPEED Skrevet fredag kl 15:59 Skrevet fredag kl 15:59 Hydrium skrev (1 time siden): Ok jeg vet hvordan bildet ser ut men det var humor altså! 😅 Hvil du ha info om det i bilde 😁 1
MR SPEED Skrevet fredag kl 17:14 Skrevet fredag kl 17:14 Hydrium skrev (2 timer siden): Ok jeg vet hvordan bildet ser ut men det var humor altså! 😅 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 17:46 Skrevet fredag kl 17:46 MR SPEED skrev (31 minutter siden): MR SPEED skrev (1 time siden): Hvil du ha info om det i bilde 😁 Hydrium skrev (2 timer siden): Ok jeg vet hvordan bildet ser ut men det var humor altså! 😅 Hydrium skrev (2 timer siden): Hahahahahaha! Ja, nei......kanskje 🤭 Jeg har aldri truffet noen med det navnet, men jeg husker serien "Allo Allo" der en av karakterene het Helga. Hadde den på VHS kasetter på hytta så kanskje det ikke var en greie i Norge? Kom på det nå. Maskinfører skrev (4 timer siden): Fin og god fredag ❤️❤️ Vi ønsker dere en fin og god fredagskveld.♥️♥️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 17:48 Skrevet fredag kl 17:48 Vi har kost oss med Hamburgere og Pommes Frites til middag i dag.🍔🍔🍟🍟😋😋
Maskinfører Skrevet fredag kl 18:09 Skrevet fredag kl 18:09 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (22 minutter siden): Vi ønsker dere en fin og god fredagskveld.♥️♥️ Fin og god fredagskveld ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 18:33 Skrevet fredag kl 18:33 Maskinfører skrev (23 minutter siden): Fin og god fredagskveld ❤️❤️ Vi sier Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet fredag kl 19:34 Skrevet fredag kl 19:34 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Vi sier Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ Vi tenker på dere også ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 19:41 Skrevet fredag kl 19:41 Maskinfører skrev (6 minutter siden): Vi tenker på dere også ❤️❤️ Tusen Takk, vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet fredag kl 20:27 Skrevet fredag kl 20:27 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (45 minutter siden): Tusen Takk, vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️❤️ 1
Sviskepott Skrevet fredag kl 20:52 Forfatter Skrevet fredag kl 20:52 Åååå, så mange gode tanker det var her da. Veldig trivelig å komme inn hit og jeg ville bare si at nå spiser jeg ei skive brød med tre stekte egg og en del bacon til og det er supergod kvelds. 😍 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå