Maskinfører Skrevet torsdag kl 13:57 Skrevet torsdag kl 13:57 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (44 minutter siden): Vi ønsker dere en fin og god torsdag.♥️♥️ Fin og god torsdag ❤️❤️ 1 2
Sviskepott Skrevet torsdag kl 16:12 Forfatter Skrevet torsdag kl 16:12 I morgen vil jeg ha rosinboller og kose meg med. Må finne noen med kardemomme i, for det er best. ❤️ Hva skal dere kose dere ekstra med i helga da? 2
Hydrium Skrevet torsdag kl 17:18 Skrevet torsdag kl 17:18 Sviskepott skrev (1 time siden): I morgen vil jeg ha rosinboller og kose meg med. Må finne noen med kardemomme i, for det er best. ❤️ Hva skal dere kose dere ekstra med i helga da? Kjøpte noe nytt snacks som jeg skal prøve når helgen har senket seg 😁 Fant dem på rema. Og så kjøpte jeg jule te. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 17:49 Skrevet torsdag kl 17:49 Hydrium skrev (30 minutter siden): Kjøpte noe nytt snacks som jeg skal prøve når helgen har senket seg 😁 Fant dem på rema. Og så kjøpte jeg jule te. Vi sier nam nam.😋😋 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 17:50 Skrevet torsdag kl 17:50 Hydrium skrev (31 minutter siden): Kjøpte noe nytt snacks som jeg skal prøve når helgen har senket seg 😁 Fant dem på rema. Og så kjøpte jeg jule te. Sviskepott skrev (1 time siden): I morgen vil jeg ha rosinboller og kose meg med. Må finne noen med kardemomme i, for det er best. ❤️ Hva skal dere kose dere ekstra med i helga da? MR SPEED skrev (2 timer siden): Maskinfører skrev (3 timer siden): Fin og god torsdag ❤️❤️ Vi ønsker dere en fin og god torsdagskveld.♥️♥️ 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 17:51 Skrevet torsdag kl 17:51 Vi har kost oss med Fish and Chips til middag i dag.🐟🐟🍟🍟😋😋 1 1
Maskinfører Skrevet torsdag kl 18:02 Skrevet torsdag kl 18:02 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 minutter siden): Vi ønsker dere en fin og god torsdagskveld.♥️♥️ Fin og god torsdagskveld ❤️❤️ 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 18:19 Skrevet torsdag kl 18:19 Maskinfører skrev (17 minutter siden): Fin og god torsdagskveld ❤️❤️ Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ 1
Sviskepott Skrevet torsdag kl 18:26 Forfatter Skrevet torsdag kl 18:26 ❤️ Tenker på dere alle sammen jeg også. ❤️ 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 18:33 Skrevet torsdag kl 18:33 Sviskepott skrev (6 minutter siden): ❤️ Tenker på dere alle sammen jeg også. ❤️ Tusen Takk, og vi tenker på deg vår gode venn @Sviskepott♥️♥️ 1 1
Sviskepott Skrevet torsdag kl 18:35 Forfatter Skrevet torsdag kl 18:35 Takker. ...for jeg er den søteste sviska dere kjenner kanskje? 2
MR SPEED Skrevet torsdag kl 18:39 Skrevet torsdag kl 18:39 Hydrium skrev (1 time siden): Kjøpte noe nytt snacks som jeg skal prøve når helgen har senket seg 😁 Fant dem på rema. Og så kjøpte jeg jule te. Skal testes med lego ps er min hobby tuller ikke har ca 100.000 lego sett da ca et sted der å oste grill til lørdag å kjøpte de 3 i bilde på oda 😎 2
Sviskepott Skrevet torsdag kl 18:41 Forfatter Skrevet torsdag kl 18:41 Der var det mye som jeg gjerne skulle ha smakt en liten snutt på. 2
MR SPEED Skrevet torsdag kl 18:51 Skrevet torsdag kl 18:51 Sviskepott skrev (9 minutter siden): Der var det mye som jeg gjerne skulle ha smakt en liten snutt på. Oda nå dufort max 3 per kunde 😁😁😁 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 18:53 Skrevet torsdag kl 18:53 Sviskepott skrev (17 minutter siden): Takker. ...for jeg er den søteste sviska dere kjenner kanskje? Ja du er vår favorittsviske.♥️♥️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 18:53 Skrevet torsdag kl 18:53 MR SPEED skrev (14 minutter siden): Skal testes med lego ps er min hobby tuller ikke har ca 100.000 lego sett da ca et sted der å oste grill til lørdag å kjøpte de 3 i bilde på oda 😎 MR SPEED skrev (1 minutt siden): Oda nå dufort max 3 per kunde 😁😁😁 ♥️♥️ 1
Hydrium Skrevet torsdag kl 18:57 Skrevet torsdag kl 18:57 MR SPEED skrev (16 minutter siden): Skal testes med lego ps er min hobby tuller ikke har ca 100.000 lego sett da ca et sted der å oste grill til lørdag å kjøpte de 3 i bilde på oda 😎 Ååå wow, det var mye lego 😍 Fikk lyst til å smake på den med honning sennep! 😁 Er Oda egentlig Rema 1000 forresten? 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 19:05 Skrevet torsdag kl 19:05 Vi håper at alle sammen har en fin og god kveld.♥️♥️
MR SPEED Skrevet torsdag kl 19:17 Skrevet torsdag kl 19:17 Hydrium skrev (15 minutter siden): Ååå wow, det var mye lego 😍 Fikk lyst til å smake på den med honning sennep! 😁 Er Oda egentlig Rema 1000 forresten? Nei søk om oda sender til deg da vei på google….. nei oda er ikke rema 1000 men Rema 1000 bruker oda som leverandør så oda leverer rema 1000 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå