Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 03:08 Skrevet i går, 03:08 Vi har kost oss med Egg & Bacon og Appelsinjuice til frokost i dag.🍳🍳🍳🍳🥓🥓🥓🥓🍊🍊😋😋
Sviskepott Skrevet i går, 10:48 Forfatter Skrevet i går, 10:48 (endret) Nå blir jeg litt sjokka altså. Er dette virkelig også farlig nå. https://www.dagbladet.no/nyheter/kraftig-advarsel-folk-vet-ikke/83812479 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Hva sier dere om dette her... Endret i går, 12:26 av Sviskepott 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 13:00 Skrevet i går, 13:00 Sviskepott skrev (2 timer siden): Nå blir jeg litt sjokka altså. Er dette virkelig også farlig nå. https://www.dagbladet.no/nyheter/kraftig-advarsel-folk-vet-ikke/83812479 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Hva sier dere om dette her... Vi vet men vi er egg&baconavhengige.😉😉 1
Sviskepott Skrevet 23 timer siden Forfatter Skrevet 23 timer siden Det holder jeg med dere i og jeg tror ikke på det heller. Jeg har bacon kanskje en gang i året og ikke vet jeg hvorfor, for det er utstudert herlig med egg til! Jeg skal lete etter skogsbacon tror jeg, så handler jeg det neste gang på nett. Koser meg med luksusen det er å få så god sørvis helt hjem til meg. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Sviskepott skrev (2 timer siden): Det holder jeg med dere i og jeg tror ikke på det heller. Jeg har bacon kanskje en gang i året og ikke vet jeg hvorfor, for det er utstudert herlig med egg til! Jeg skal lete etter skogsbacon tror jeg, så handler jeg det neste gang på nett. Koser meg med luksusen det er å få så god sørvis helt hjem til meg. Vi liker å kose oss, med god mat.😋😋🥰🥰 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Vi har kost oss med Hamburgere og Pommes Frites til middag i dag.🍔🍔🍟🍟😋😋 1
Sviskepott Skrevet 16 timer siden Forfatter Skrevet 16 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): Vi liker å kose oss, med god mat.😋😋🥰🥰 Nettopp det tenker jeg også at jeg gjør. Kanskje jeg ikke skal diette videre på nyåret? Bare skjerpe inn på snopet og kose meg med "god mat". Nå er det natt og om jeg får lyst på slikt, blir det nattmat. Den vanen har jeg ikke hatt før, men hvorfor ikke. Jeg lager reglene i mitt liv. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Sviskepott skrev (3 timer siden): Nettopp det tenker jeg også at jeg gjør. Kanskje jeg ikke skal diette videre på nyåret? Bare skjerpe inn på snopet og kose meg med "god mat". Nå er det natt og om jeg får lyst på slikt, blir det nattmat. Den vanen har jeg ikke hatt før, men hvorfor ikke. Jeg lager reglene i mitt liv. Vi er helt enige, det er viktig å lage reglene i sitt eget liv. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Vi ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.👨🦰👩🦰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Vi har kost oss med Egg & Bacon og Appelsinjuice til frokost i dag.🍳🍳🍳🍳🥓🥓🥓🥓🍊🍊😋😋 1
Sviskepott Skrevet 7 timer siden Forfatter Skrevet 7 timer siden Da er vi flere som har kost oss med frokost. Her hos meg er alt stille og jeg ser en engelsk krim av det stillferdige slaget, akkurat som jeg liker det. Ikke sånn amerikansk action. Tenke og bygge sakte opp for å finne synderen. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Sviskepott skrev (4 timer siden): Da er vi flere som har kost oss med frokost. Her hos meg er alt stille og jeg ser en engelsk krim av det stillferdige slaget, akkurat som jeg liker det. Ikke sånn amerikansk action. Tenke og bygge sakte opp for å finne synderen. Så hyggelig og koselig, vi ønsker deg en fin og god søndag.♥️♥️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå