MR SPEED Skrevet i går, 09:54 Skrevet i går, 09:54 Sviskepott skrev (3 minutter siden): Håper du finner alt du hadde tenkt å kjøpe...pluss en eller to godsaker. Det er jo helg. God tur. Eltronisk nøkkel 1 1
Maskinfører Skrevet i går, 10:24 Skrevet i går, 10:24 MR SPEED skrev (40 minutter siden): Skal til meny med taxi ja vet får ikke love å kjøre bil eplepsien min da kjøpe sushi å sushi bowl ❤️❤️ @Hydrium @Sviskepott @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Maskinfører Ja men det er godt ❤️❤️😀😀 2
Hydrium Skrevet i går, 10:48 Skrevet i går, 10:48 Kjøpt fredags bollen min 😁 Ble en kanelknute denne gangen. 1 2
MR SPEED Skrevet i går, 11:16 Skrevet i går, 11:16 Sviskepott skrev (1 time siden): Håper du finner alt du hadde tenkt å kjøpe...pluss en eller to godsaker. Det er jo helg. God tur. Godsaker husker twisten jeg kjøpte har mye twist da 👍👍👍👍 1
Sviskepott Skrevet i går, 11:41 Forfatter Skrevet i går, 11:41 Javisst...du er som Skrue i pengebingen...= Twistbingen! 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 13:03 Skrevet i går, 13:03 Sviskepott skrev (3 timer siden): Håper du finner alt du hadde tenkt å kjøpe...pluss en eller to godsaker. Det er jo helg. God tur. MR SPEED skrev (3 timer siden): Skal til meny med taxi ja vet får ikke love å kjøre bil eplepsien min da kjøpe sushi å sushi bowl ❤️❤️ @Hydrium @Sviskepott @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Maskinfører MR SPEED skrev (3 timer siden): Riktig god morgen CC @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) etter på etter rema apoteket da se de 2 bygge riktig ikke tull med 6 jul da Sviskepott skrev (7 timer siden): Her er det en nydelig avslappende bris som møter meg...jaaa, det er fredag. 💞 Hydrium skrev (8 timer siden): God fredag! 😃 Nå er det helg snart! Vi ønsker dere en fin og god fredag.♥️♥️ 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 13:03 Skrevet i går, 13:03 MR SPEED skrev (3 timer siden): Eltronisk nøkkel 1
Sviskepott Skrevet i går, 15:39 Forfatter Skrevet i går, 15:39 Jeg fatter ikke at jeg hver eneste dag/kveld blir sittende og se på aliens og ufo-programmer, når alt bare er repriser! HYL! Må slutte med å ta seriene opp også!!! 1
MR SPEED Skrevet i går, 16:07 Skrevet i går, 16:07 Sviskepott skrev (27 minutter siden): Jeg fatter ikke at jeg hver eneste dag/kveld blir sittende og se på aliens og ufo-programmer, når alt bare er repriser! HYL! Må slutte med å ta seriene opp også!!! Hva med streaming da 👍👍 1
Sviskepott Skrevet i går, 16:22 Forfatter Skrevet i går, 16:22 MR SPEED skrev (15 minutter siden): Hva med streaming da 👍👍 Aner ikke hva som foregår der. 1
MR SPEED Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Sviskepott skrev (14 minutter siden): Aner ikke hva som foregår der. Hva liker du å se på men det koster litt i måned da 😎😎 1
Sviskepott Skrevet 23 timer siden Forfatter Skrevet 23 timer siden Vet ikke. Hva kan en velge mellom? 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Sviskepott skrev (32 minutter siden): Vet ikke. Hva kan en velge mellom? MR SPEED skrev (1 time siden): Hva liker du å se på men det koster litt i måned da 😎😎 Sviskepott skrev (1 time siden): Aner ikke hva som foregår der. MR SPEED skrev (1 time siden): Hva med streaming da 👍👍 Sviskepott skrev (2 timer siden): Jeg fatter ikke at jeg hver eneste dag/kveld blir sittende og se på aliens og ufo-programmer, når alt bare er repriser! HYL! Må slutte med å ta seriene opp også!!! Vi ønsker dere en fin og god fredagskveld.♥️♥️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Vi har kost oss med Hamburgere og Pommes Frites til middag i dag.🍔🍔🍟🍟😋😋
MR SPEED Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Sviskepott skrev (1 time siden): Vet ikke. Hva kan en velge mellom? Skrive noe du liker så søker jeg på google for deg da er noen tv serier du 1
MR SPEED Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Sviskepott skrev (1 time siden): Vet ikke. Hva kan en velge mellom? Noen serier er her noen der søk exe min favoritt serie skrekk serie 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍 https://serienytt.no/tv-serie/supernatural/ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden MR SPEED skrev (10 minutter siden): Skrive noe du liker så søker jeg på google for deg da er noen tv serier du MR SPEED skrev (2 minutter siden): Noen serier er her noen der søk exe min favoritt serie skrekk serie 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍 https://serienytt.no/tv-serie/supernatural/
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden MR SPEED skrev (4 timer siden): 1996
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Vi ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.👨🦰👩🦰
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå