Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 03:09 Skrevet torsdag kl 03:09 Vi ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 1 1
Sviskepott Skrevet torsdag kl 05:25 Forfatter Skrevet torsdag kl 05:25 Takker for det og i morgen er der freddan og det skal bli riktig godt. Jeg kjenner at jeg trenger en helg som varer i en mnd nå. Alt går så fort og snart er det desember. Det tenker jeg på og kryper enda lengre inn i høstens lune hi. 😴 1 2
Hydrium Skrevet torsdag kl 06:30 Skrevet torsdag kl 06:30 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Vi ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Jeg fant dere! 😃 Kommer meg ikke inn på kg. Hele siden er rød nå man blir kastet ut 😄 1 2
Sviskepott Skrevet torsdag kl 06:57 Forfatter Skrevet torsdag kl 06:57 (endret) Ååååå...I love you! Hehe...det var kanskje litt i sterkeste laget, men SÅ HYGGELIg å se deg her. Klem til deg! Endret torsdag kl 06:58 av Sviskepott 1 2
Hydrium Skrevet torsdag kl 08:05 Skrevet torsdag kl 08:05 Sviskepott skrev (1 time siden): Ååååå...I love you! Hehe...det var kanskje litt i sterkeste laget, men SÅ HYGGELIg å se deg her. Klem til deg! Kona til Anthon jo! 😄 Klem til deg også! 2 1
MR SPEED Skrevet torsdag kl 10:10 Skrevet torsdag kl 10:10 https://www.top10wifiboosters.com/no?adgrid=&lang=no&gad_source=5&gad_campaignid=21553660495&gclid=EAIaIQobChMIksiT4aLdkAMVlmqRBR1apDQ5EAEYASAAEgKp0_D_BwE 1
Hydrium Skrevet torsdag kl 11:16 Skrevet torsdag kl 11:16 MR SPEED skrev (1 time siden): Velkommen @Hydrium til forumet Kjenner jeg deg? Dersom jeg gjør det, gi meg et hint? 😁Jeg tror du hadde burstag for litt siden, og jeg ga deg en rosetattoo. 1 1
MR SPEED Skrevet torsdag kl 11:46 Skrevet torsdag kl 11:46 Hydrium skrev (23 minutter siden): Kjenner jeg deg? Dersom jeg gjør det, gi meg et hint? 😁Jeg tror du hadde burstag for litt siden, og jeg ga deg en rosetattoo. Nei du gjør ikke det, nei jeg har ikke opp lyst bursdagen min her, vile bare ønske deg velkommen her til diskusjon.no.Jeg har vært her fra 2012 sorry skrive feil er ord blind å prøver skrive riktig ikke lett, jeg bruker meta quest 3 vr briller å skrive med her er ikke ord bok med så jeg må see på google om det ordet er riktig da 😀 1 2
Hydrium Skrevet torsdag kl 12:09 Skrevet torsdag kl 12:09 MR SPEED skrev (20 minutter siden): Nei du gjør ikke det, nei jeg har ikke opp lyst bursdagen min her, vile bare ønske deg velkommen her til diskusjon.no.Jeg har vært her fra 2012 sorry skrive feil er ord blind å prøver skrive riktig ikke lett, jeg bruker meta quest 3 vr briller å skrive med her er ikke ord bok med så jeg må see på google om det ordet er riktig da 😀 Ååå beklager 😊 Kanskje i et annet liv. Så hyggelig, jeg skjønner 😃 Har ikke noe problem med å forstå deg til nå, vi finner ut av det ❤️ 2 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 12:22 Skrevet torsdag kl 12:22 Hydrium skrev (11 minutter siden): Ååå beklager 😊 Kanskje i et annet liv. Så hyggelig, jeg skjønner 😃 Har ikke noe problem med å forstå deg til nå, vi finner ut av det ❤️ MR SPEED skrev (34 minutter siden): Nei du gjør ikke det, nei jeg har ikke opp lyst bursdagen min her, vile bare ønske deg velkommen her til diskusjon.no.Jeg har vært her fra 2012 sorry skrive feil er ord blind å prøver skrive riktig ikke lett, jeg bruker meta quest 3 vr briller å skrive med her er ikke ord bok med så jeg må see på google om det ordet er riktig da 😀 Hydrium skrev (1 time siden): Kjenner jeg deg? Dersom jeg gjør det, gi meg et hint? 😁Jeg tror du hadde burstag for litt siden, og jeg ga deg en rosetattoo. MR SPEED skrev (2 timer siden): https://www.top10wifiboosters.com/no?adgrid=&lang=no&gad_source=5&gad_campaignid=21553660495&gclid=EAIaIQobChMIksiT4aLdkAMVlmqRBR1apDQ5EAEYASAAEgKp0_D_BwE MR SPEED skrev (2 timer siden): Velkommen @Hydrium til forumet Hydrium skrev (4 timer siden): Kona til Anthon jo! 😄 Klem til deg også! Sviskepott skrev (5 timer siden): Ååååå...I love you! Hehe...det var kanskje litt i sterkeste laget, men SÅ HYGGELIg å se deg her. Klem til deg! Hydrium skrev (5 timer siden): Jeg fant dere! 😃 Kommer meg ikke inn på kg. Hele siden er rød nå man blir kastet ut 😄 Sviskepott skrev (6 timer siden): Takker for det og i morgen er der freddan og det skal bli riktig godt. Jeg kjenner at jeg trenger en helg som varer i en mnd nå. Alt går så fort og snart er det desember. Det tenker jeg på og kryper enda lengre inn i høstens lune hi. 😴 Vi ønsker dere en fin og god torsdag.♥️♥️ 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 12:23 Skrevet torsdag kl 12:23 Vi ønsker deg Velkommen her på Diskusjon.no. @Hydrium♥️♥️ 2 1
Hydrium Skrevet torsdag kl 12:26 Skrevet torsdag kl 12:26 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Vi ønsker deg Velkommen her på Diskusjon.no. @Hydrium♥️♥️ 2 1
Sviskepott Skrevet torsdag kl 12:50 Forfatter Skrevet torsdag kl 12:50 Jeg er også sånn privat av meg og ingen vet stort om meg...annet enn det de kan oppfatte selv her inne. Snill og grei er jeg og når vi finner en slik fin liten gjeng som går bra sammen, så må vi ta vare på hverandre. Liker dere godt samtlige. 💝 1 2
MR SPEED Skrevet torsdag kl 12:56 Skrevet torsdag kl 12:56 Sviskepott skrev (6 minutter siden): Jeg er også sånn privat av meg og ingen vet stort om meg...annet enn det de kan oppfatte selv her inne. Snill og grei er jeg og når vi finner en slik fin liten gjeng som går bra sammen, så må vi ta vare på hverandre. Liker dere godt samtlige. 💝 Vet en del om deg da ❤️❤️ 1 2
Sviskepott Skrevet torsdag kl 13:02 Forfatter Skrevet torsdag kl 13:02 MR SPEED skrev (6 minutter siden): Vet en del om deg da ❤️❤️ Jeg liker KIZZ, hyggelige folk og svisker? 1 2
MR SPEED Skrevet torsdag kl 13:09 Skrevet torsdag kl 13:09 Sviskepott skrev (5 minutter siden): Jeg liker KIZZ, hyggelige folk og svisker? @Sviskepott plz er KISS 1
Sviskepott Skrevet torsdag kl 13:11 Forfatter Skrevet torsdag kl 13:11 MR SPEED skrev (1 minutt siden): @Sviskepott plz er KISS I know. I know. I know! Sorry. Glemte meg. Jeg dasker meg selv på hånda og sier fy nå. 1 1
MR SPEED Skrevet torsdag kl 13:15 Skrevet torsdag kl 13:15 ok da ❤️❤️❤️😍😍😍🖖🖖🖖🖖 💋💋💋💋 ikke så farlig hvile bare vise deg 😎😎😎😎 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå