MR SPEED Skrevet torsdag kl 10:28 Skrevet torsdag kl 10:28 Er du glad i ost å kjeks Philadelphia Hvitløk og urter, 200 g, Philadelphia å https://oda.com/no/products/67737-ritz-mini-snack-pack/ er gode sammen har nesten spist opp 2 sånne oster alllerede da 😍😍 2
Sviskepott Skrevet torsdag kl 10:37 Forfatter Skrevet torsdag kl 10:37 Ja, det er godt det. Blir du mett av det, eller må du bare ha litt til? 1
MR SPEED Skrevet torsdag kl 10:41 Skrevet torsdag kl 10:41 Sviskepott skrev (2 minutter siden): Ja, det er godt det. Blir du mett av det, eller må du bare ha litt til? må sette slankingen på vent litt avhengi de luxs 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 14:17 Skrevet torsdag kl 14:17 Sviskepott skrev (3 timer siden): Har ikke snop, men skal steike to egg og ha på skiva. Det er godt det. God torsdag. MR SPEED skrev (4 timer siden): snart fredag CC Godis dag da 2 poser mye snop😍😍 Vi ønsker dere en fin og god torsdag.♥️♥️
MR SPEED Skrevet torsdag kl 16:56 Skrevet torsdag kl 16:56 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Vi ønsker dere en fin og god torsdag.♥️♥️ tar med ho @Sviskepott kickstart my heart møtely crue 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 17:45 Skrevet torsdag kl 17:45 MR SPEED skrev (47 minutter siden): tar med ho @Sviskepott kickstart my heart møtely crue Vi Bare Digger Mötley Crue.♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 17:46 Skrevet torsdag kl 17:46 Vi har kost oss med Fish and Chips til middag i dag.🐟🐟🍟🍟😋😋
MR SPEED Skrevet torsdag kl 18:24 Skrevet torsdag kl 18:24 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (38 minutter siden): Vi har kost oss med Fish and Chips til middag i dag.🐟🐟🍟🍟😋😋 💋💋💋💋 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 18:33 Skrevet torsdag kl 18:33 MR SPEED skrev (8 minutter siden): 💋💋💋💋
MR SPEED Skrevet torsdag kl 19:25 Skrevet torsdag kl 19:25 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (51 minutter siden): 💋💋💋💋 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 19:41 Skrevet torsdag kl 19:41 Vi ser at det fortsetter med kyssing her.😉😉
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 03:07 Skrevet fredag kl 03:07 Vi ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.👨🦰👩🦰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 17:33 Skrevet fredag kl 17:33 Vi har kost oss med Hamburgere og Pommes Frites til middag i dag.🍔🍔🍟🍟😋😋 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 03:06 Skrevet lørdag kl 03:06 Vi ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.👨🦰👩🦰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 03:08 Skrevet lørdag kl 03:08 Vi har kost oss med Egg & Bacon og Appelsinjuice til frokost i dag.🍳🍳🍳🍳🥓🥓🥓🥓🍊🍊😋😋 1
Sviskepott Skrevet lørdag kl 09:20 Forfatter Skrevet lørdag kl 09:20 Hos meg er det en mørk og nesten regnfull formiddag. Kommer nok regn etter hvert. Jeg tenner stearinlys inne, d.v.s. jeg slår på et "led-stearinlys" og når jeg myser litt ser det nesten ekte ut. Det er ok. Lenge mellom hver gang jeg kjenner den gode lukten av ekte stearinflamme. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 12:59 Skrevet lørdag kl 12:59 Sviskepott skrev (3 timer siden): Hos meg er det en mørk og nesten regnfull formiddag. Kommer nok regn etter hvert. Jeg tenner stearinlys inne, d.v.s. jeg slår på et "led-stearinlys" og når jeg myser litt ser det nesten ekte ut. Det er ok. Lenge mellom hver gang jeg kjenner den gode lukten av ekte stearinflamme. Vi ønsker deg en fin og god lørdag.♥️♥️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 17:40 Skrevet lørdag kl 17:40 Vi har kost oss med Hamburgere og Pommes Frites til middag i dag.🍔🍔🍟🍟😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 03:07 Skrevet søndag kl 03:07 Vi ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.👨🦰👩🦰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 03:09 Skrevet søndag kl 03:09 Vi har kost oss med Egg & Bacon og Appelsinjuice til frokost i dag.🍳🍳🍳🍳🥓🥓🥓🥓🍊🍊😋😋 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå