Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate

Sviskepott

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
MR SPEED skrev (42 minutter siden):

MR SPEED skrev (43 minutter siden):

Sviskepott skrev (1 time siden):

Jeg ønsker meg en stor hengekøye mellom to trær, utenfor min egen hytte og fint vær/ro i sjelen. :) 

Vi ønsker dere en fin og god søndag.♥️♥️

• Liker 1
Skrevet (endret)

Når jeg blir rik skal jeg bygge en filmsal bare til meg og se alle de gode filmene om og om igjen, for jeg liker å ha det helt mørkt, sitte/ligge godt og ha nok popkorn og annet snop og drikke tilgjengelig. Kanskje sitter jeg så godt i spesialstressless at jeg sovner, men det er helt ok. Søvn er bra for helsa og jeg kan trykke på repeatknappen og se alt om igjen. :D 

Sitteplass_33067-1920x1280.jpg

Endret av Sviskepott
  • Hjerte 1
Skrevet
Sviskepott skrev (3 timer siden):

Når jeg blir rik skal jeg bygge en filmsal bare til meg og se alle de gode filmene om og om igjen, for jeg liker å ha det helt mørkt, sitte/ligge godt og ha nok popkorn og annet snop og drikke tilgjengelig. Kanskje sitter jeg så godt i spesialstressless at jeg sovner, men det er helt ok. Søvn er bra for helsa og jeg kan trykke på repeatknappen og se alt om igjen. :D 

Sitteplass_33067-1920x1280.jpg

MR SPEED skrev (1 time siden):

Er dritt lei lego dere nå tar en laaaang pause nå der 😔

Vi ønsker dere en fin og god søndagskveld.♥️♥️

• Liker 1
Skrevet
MR SPEED skrev (1 time siden):

Er dritt lei lego dere nå tar en laaaang pause nå der 😔

Det gjør du så lenge du føler for det. Selv for en MR SPEED kan det kanskje bli litt mye innimellom,
men...det kommer tilbake når han er klar for det. :) 

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

Vi har kost oss med Kyllinglår og Pommes Frites til middag i dag.🍗🍗🍗🍗🍟🍟😋😋

Høres godt ut. Jeg hadde noe brun saus, kjøtt, gulrot og potetmos...hmm, det så sånn ut: 
Fjordland%2520Sous%2520Vide%2520Fransk%2Helt ok. :) 

• Hjerte 1
Skrevet

Joda det var greit, men det var en spesiell smak der, kanskje fra et krydder...som jeg ville tatt bort. Nå vet jeg det. 
Deres smakte vel forutsigbart godt og dere visste hva dere fikk. :) En vakker dag/kveld skal jeg nok få bestilt
en slik en som dere bestiller. Husker aldri hva dere kaller den, men jeg kan spør om det blir noe av. 

• Hjerte 1
Skrevet
Sviskepott skrev (13 minutter siden):

Joda det var greit, men det var en spesiell smak der, kanskje fra et krydder...som jeg ville tatt bort. Nå vet jeg det. 
Deres smakte vel forutsigbart godt og dere visste hva dere fikk. :) En vakker dag/kveld skal jeg nok få bestilt
en slik en som dere bestiller. Husker aldri hva dere kaller den, men jeg kan spør om det blir noe av. 

Vi har sluttet å bestille, vi steiker maten hjemme selv. Vi fant ut at McDonalds aktiv støtter våpenindustrien i USA og Israel aktiv økonomisk. Så nå har vi boikottet McDonalds.:yes::yes:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...