Sviskepott Skrevet torsdag kl 09:46 Forfatter Skrevet torsdag kl 09:46 Det skulle ha vært slik at alle pakker ble levert hjem om man ville det. Absolutt alle. Det er ikke slik nå. 😕 Dessverre. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 11:41 Skrevet torsdag kl 11:41 Sviskepott skrev (8 timer siden): Takker for det og boomeranger det gode ønsket tilbake igjen til dere to. MR SPEED skrev (2 timer siden): Vet det dere har sagt det enig sier rett utt jeg dritter i prisen må om rema oda meny da grunn angsten er der vær uke Vi ønsker dere en fin og god torsdag.♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 16:41 Skrevet torsdag kl 16:41 MR SPEED skrev (2 timer siden): Fikk den her nå ♥️♥️♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 16:42 Skrevet torsdag kl 16:42 Vi har kost oss med Fish and Chips til middag i dag.🐟🐟🍟🍟😋😋 1
MR SPEED Skrevet torsdag kl 18:09 Skrevet torsdag kl 18:09 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Vi har kost oss med Fish and Chips til middag i dag.🐟🐟🍟🍟😋😋 det betyr ulykke hvis jeg sitere dere på 13 poster da da 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 18:22 Skrevet torsdag kl 18:22 MR SPEED skrev (11 minutter siden): det betyr ulykke hvis jeg sitere dere på 13 poster da da Men da kaster vi bare salt over skuldrene våre, og da er vi beskyttet fra ulykken.🧂🧂😜😜 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 18:54 Skrevet torsdag kl 18:54 MR SPEED skrev (17 minutter siden): Igjen er skyshowtime nede 🤬😠😡 Huff, vi tenker at det må være skikkelig kjipt.☹️☹️
MR SPEED Skrevet torsdag kl 19:19 Skrevet torsdag kl 19:19 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (21 minutter siden): Huff, vi tenker at det må være skikkelig kjipt.☹️☹️ begynte å virke igjen fikk see master chief demon nå😊 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 22:32 Skrevet torsdag kl 22:32 MR SPEED skrev (3 timer siden): begynte å virke igjen fikk see master chief demon nå😊
Sviskepott Skrevet fredag kl 01:25 Forfatter Skrevet fredag kl 01:25 Lurer på hvordan politikere har vært da de var unge. Diskuterte de hele tiden? Satt de som klassekontakt, eller i noe annet allerede da? Jeg lytter til politiske diskusjoner på nett nå og forstår ikke hvprdan de kan ha blitt slik som de er. Biter seg fast i sin egen mening og gir ikke slipp for noe. Pew! 🤨 Slitsomt å høre på. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 02:12 Skrevet fredag kl 02:12 Sviskepott skrev (46 minutter siden): Lurer på hvordan politikere har vært da de var unge. Diskuterte de hele tiden? Satt de som klassekontakt, eller i noe annet allerede da? Jeg lytter til politiske diskusjoner på nett nå og forstår ikke hvprdan de kan ha blitt slik som de er. Biter seg fast i sin egen mening og gir ikke slipp for noe. Pew! 🤨 Slitsomt å høre på. Vi synes at alle politikere er noen skikkelige kranglefanter.🤣🤣 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 02:13 Skrevet fredag kl 02:13 Vi ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.👨🦰👩🦰
Sviskepott Skrevet fredag kl 06:22 Forfatter Skrevet fredag kl 06:22 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): Vi synes at alle politikere er noen skikkelige kranglefanter.🤣🤣 ...og de får lov til det og noen gir dem enorme summer for å tviholde på sitt hele året! Det er urettferdig. Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): Vi ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.👨🦰👩🦰 Jeg klarte å sove en time til, så min fredagsmorgen ble bedre. 1
MR SPEED Skrevet fredag kl 09:26 Skrevet fredag kl 09:26 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 timer siden): Vi synes at alle politikere er noen skikkelige kranglefanter.🤣🤣 enig der CC der gjeng med tullinger , liker en exe carl i hagen real fyr 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 11:36 Skrevet fredag kl 11:36 Sviskepott skrev (5 timer siden): ...og de får lov til det og noen gir dem enorme summer for å tviholde på sitt hele året! Det er urettferdig. Jeg klarte å sove en time til, så min fredagsmorgen ble bedre. MR SPEED skrev (2 timer siden): enig der CC der gjeng med tullinger , liker en exe carl i hagen real fyr Vi er enige, politikerne oppfører seg skikkelig barnslige alle sammen.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 16:32 Skrevet fredag kl 16:32 Vi har kost oss med Hamburgere og Pommes Frites til middag i dag.🍔🍔🍟🍟😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 18:31 Skrevet fredag kl 18:31 MR SPEED skrev (7 minutter siden): ♥️♥️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå