Sviskepott Skrevet lørdag kl 18:04 Forfatter Skrevet lørdag kl 18:04 MR SPEED skrev (7 minutter siden): Tagger deg @Sviskepott 🥰🥰 Et gammelt sannhetsord = En tægging på forumet er bedre enn ti på taket! 🤣 MR SPEED skrev (3 minutter siden): Elsker dere, lært av dere 2❤️❤️❤️❤️ De er bare noen nydelige mennesker 110 % MR SPEED skrev (1 minutt siden): Elsker deg å, må du bli høy på pæra da❤️❤️❤️❤️ @Sviskepott Min pære er akkurat passe høy når jeg hører slikt. I love you too, MR. 😘 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 18:23 Skrevet lørdag kl 18:23 MR SPEED skrev (21 minutter siden): Elsker deg å, må du bli høy på pæra da❤️❤️❤️❤️ @Sviskepott Vi ser at du er ute med skøyerstreker igjen SPEEDY. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 18:24 Skrevet lørdag kl 18:24 Sviskepott skrev (19 minutter siden): Et gammelt sannhetsord = En tægging på forumet er bedre enn ti på taket! 🤣 De er bare noen nydelige mennesker 110 % Min pære er akkurat passe høy når jeg hører slikt. I love you too, MR. 😘 Vi synes at det siste med høye pæren var et skikkelig bra svar.
MR SPEED Skrevet lørdag kl 18:30 Skrevet lørdag kl 18:30 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Vi ser at du er ute med skøyerstreker igjen SPEEDY. @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 18:34 Skrevet lørdag kl 18:34 MR SPEED skrev (3 minutter siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 02:05 Skrevet søndag kl 02:05 Vi ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.👨🦰👩🦰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 02:07 Skrevet søndag kl 02:07 Vi har kost oss med Egg & Bacon og Appelsinjuice til frokost i dag.🍳🍳🍳🍳🥓🥓🥓🥓🍊🍊😋😋 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 16:33 Skrevet søndag kl 16:33 Vi har kost oss med Kyllinglår og Pommes Frites til middag i dag.🍗🍗🍗🍗🍟🍟😋😋 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 16:55 Skrevet søndag kl 16:55 MR SPEED skrev (18 minutter siden): Spist twist i dag i gjen Vi har også spist twist i dag.😋😋🥰🥰
MR SPEED Skrevet søndag kl 16:57 Skrevet søndag kl 16:57 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Vi har også spist twist i dag.😋😋🥰🥰 💚💚💚 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 17:17 Skrevet søndag kl 17:17 MR SPEED skrev (20 minutter siden): 💚💚💚 ♥️♥️
MR SPEED Skrevet søndag kl 19:20 Skrevet søndag kl 19:20 @Sviskepott i want to hold your hand 🥰🥰🥰🥰 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 22:27 Skrevet søndag kl 22:27 MR SPEED skrev (3 timer siden): @Sviskepott i want to hold your hand 🥰🥰🥰🥰 ♥️♥️♥️♥️ 1
Sviskepott Skrevet søndag kl 23:37 Forfatter Skrevet søndag kl 23:37 MR SPEED skrev (4 timer siden): @Sviskepott i want to hold your hand 🥰🥰🥰🥰 Så hyggelig da, @MR SPEED Det kan ordnes i natten. Ehh, det startet så bra her, men så kom det flere fra tråden som ville holde, så da ble det til leikaringdansing, hopp og sprett og allsang...så vi to får forsøke igjen en annen dag/kveld/natt. 1
MR SPEED Skrevet mandag kl 00:41 Skrevet mandag kl 00:41 Sviskepott skrev (1 time siden): Så hyggelig da, @MR SPEED Det kan ordnes i natten. Ehh, det startet så bra her, men så kom det flere fra tråden som ville holde, så da ble det til leikaringdansing, hopp og sprett og allsang...så vi to får forsøke igjen en annen dag/kveld/natt. https://www.google.com/search?q=i+want+hold+your+hand+&sca_esv=d14f07dd134b25db&sxsrf=AE3TifMjL_ioIFUauF4-giH3Sd0qLb1SpA%3A1760920825332&ei=-YT1aKCGFLbVwPAP6p3XkQk&ved=0ahUKEwjg5pWixbGQAxW2KhAIHerONZIQ4dUDCBA&uact=5&oq=i+want+hold+your+hand+&gs_lp=Egxnd3Mtd2l6LXNlcnAiFmkgd2FudCBob2xkIHlvdXIgaGFuZCAyChAjGIAEGCcYigUyCBAAGIAEGMsBMggQLhiABBjLATIIEAAYgAQYywEyBhAAGBYYHjIGEAAYFhgeMgYQABgWGB4yBhAAGBYYHjIGEAAYFhgeMgYQABgWGB5I4yNQ_gxYqhpwAXgBkAEAmAFboAH9A6oBATa4AQPIAQD4AQGYAgegAtwEwgIKEAAYsAMY1gQYR8ICDRAAGIAEGLADGEMYigXCAggQABgWGAoYHpgDAIgGAZAGCpIHAzQuM6AHxTuyBwMzLjO4B8UEwgcFMy02LjHIB04&sclient=gws-wiz-serp 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 02:05 Skrevet mandag kl 02:05 Sviskepott skrev (2 timer siden): Så hyggelig da, @MR SPEED Det kan ordnes i natten. Ehh, det startet så bra her, men så kom det flere fra tråden som ville holde, så da ble det til leikaringdansing, hopp og sprett og allsang...så vi to får forsøke igjen en annen dag/kveld/natt. MR SPEED skrev (1 time siden): https://www.google.com/search?q=i+want+hold+your+hand+&sca_esv=d14f07dd134b25db&sxsrf=AE3TifMjL_ioIFUauF4-giH3Sd0qLb1SpA%3A1760920825332&ei=-YT1aKCGFLbVwPAP6p3XkQk&ved=0ahUKEwjg5pWixbGQAxW2KhAIHerONZIQ4dUDCBA&uact=5&oq=i+want+hold+your+hand+&gs_lp=Egxnd3Mtd2l6LXNlcnAiFmkgd2FudCBob2xkIHlvdXIgaGFuZCAyChAjGIAEGCcYigUyCBAAGIAEGMsBMggQLhiABBjLATIIEAAYgAQYywEyBhAAGBYYHjIGEAAYFhgeMgYQABgWGB4yBhAAGBYYHjIGEAAYFhgeMgYQABgWGB5I4yNQ_gxYqhpwAXgBkAEAmAFboAH9A6oBATa4AQPIAQD4AQGYAgegAtwEwgIKEAAYsAMY1gQYR8ICDRAAGIAEGLADGEMYigXCAggQABgWGAoYHpgDAIgGAZAGCpIHAzQuM6AHxTuyBwMzLjO4B8UEwgcFMy02LjHIB04&sclient=gws-wiz-serp ♥️♥️♥️♥️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 02:07 Skrevet mandag kl 02:07 Vi ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨🦰👩🦰
Sviskepott Skrevet mandag kl 08:06 Forfatter Skrevet mandag kl 08:06 Jeg har skrevet ferdig en handleliste allerede, så det er i boks. Jeg...er flink! 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 11:46 Skrevet mandag kl 11:46 Sviskepott skrev (3 timer siden): Jeg har skrevet ferdig en handleliste allerede, så det er i boks. Jeg...er flink! Vi har også skrevet handleliste i dag.🥰🥰
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå