MR SPEED Skrevet 2. oktober Skrevet 2. oktober Sviskepott skrev (19 minutter siden): Åååå...herlig! Takk til @MR SPEED 🌸 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. oktober Skrevet 2. oktober MR SPEED skrev (4 timer siden): https://www.bbc.co.uk/mediacentre/2025/sharon-and-ozzy-osbourne-coming-home-trailer @Sviskepott Sviskepott skrev (42 minutter siden): Åååå...herlig! Takk til @MR SPEED 🌸 Vi ønsker dere en fin og god torsdag.♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. oktober Skrevet 2. oktober MR SPEED skrev (23 minutter siden): ♥️♥️
Sviskepott Skrevet 2. oktober Forfatter Skrevet 2. oktober PottePott digger og koser seg med musikken. Takk. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. oktober Skrevet 2. oktober Sviskepott skrev (1 time siden): PottePott digger og koser seg med musikken. Takk. Sviskepott skrev (1 time siden): PottePott digger og koser seg med musikken. Takk. Vi ønsker dere en fin og god torsdagskveld.♥️♥️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. oktober Skrevet 2. oktober Vi har kost oss med Fish and Chips til middag i dag.🐟🐟🍟🍟😋😋 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. oktober Skrevet 3. oktober Vi ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.👨🦰👩🦰
Sviskepott Skrevet 3. oktober Forfatter Skrevet 3. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 timer siden): Vi har kost oss med Fish and Chips til middag i dag.🐟🐟🍟🍟😋😋 Jeg lurer på om dette er kjøpt på en utendørs plass, restaurant el.l. - eller om dere lager hjemme? Min drøm er å få det sånn skikkelig som "over dammen" utenfor bergenstraktene. Der over har de digre fiskestykker og jeg syns det virker romslig og raust. Vil heller bli god og mett på skikkelige fisk enn mengder av chips. Godmorgen alle. 1
MR SPEED Skrevet 3. oktober Skrevet 3. oktober Hei hei @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Maskinfører @Sviskepott 🥰🥰🥰🥰 3
Sviskepott Skrevet 3. oktober Forfatter Skrevet 3. oktober Heiheihei til deg også. Det er fredag. Så er det sagt en gang for alle om noen lurte. 1
MR SPEED Skrevet 3. oktober Skrevet 3. oktober Sviskepott skrev (1 time siden): Heiheihei til deg også. Det er fredag. Så er det sagt en gang for alle om noen lurte. Så er det lørdag som @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) sier gode dag begynte nå 🥰 1
Maskinfører Skrevet 3. oktober Skrevet 3. oktober (endret) MR SPEED skrev (4 timer siden): Hei hei @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Maskinfører @Sviskepott 🥰🥰🥰🥰 Hei hei 🥰🥰🥰🥰 @MR SPEED Endret 3. oktober av Maskinfører 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. oktober Skrevet 3. oktober Sviskepott skrev (7 timer siden): Jeg lurer på om dette er kjøpt på en utendørs plass, restaurant el.l. - eller om dere lager hjemme? Min drøm er å få det sånn skikkelig som "over dammen" utenfor bergenstraktene. Der over har de digre fiskestykker og jeg syns det virker romslig og raust. Vil heller bli god og mett på skikkelige fisk enn mengder av chips. Godmorgen alle. Vi pleier å kjøpe frityrstekttorsk og pommes frites som vi steiker hjemme.🥰🥰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. oktober Skrevet 3. oktober Maskinfører skrev (16 minutter siden): Hei hei 🥰🥰🥰🥰 @MR SPEED MR SPEED skrev (49 minutter siden): Så er det lørdag som @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) sier gode dag begynte nå 🥰 Sviskepott skrev (1 time siden): Heiheihei til deg også. Det er fredag. Så er det sagt en gang for alle om noen lurte. MR SPEED skrev (4 timer siden): Hei hei @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Maskinfører @Sviskepott 🥰🥰🥰🥰 Vi ønsker dere en fin og god fredag.♥️♥️
MR SPEED Skrevet 3. oktober Skrevet 3. oktober https://www.independent.co.uk/arts-entertainment/music/news/ozzy-osbourne-memoir-last-rites-health-battle-b2837831.html @Sviskepott 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. oktober Skrevet 3. oktober MR SPEED skrev (3 timer siden): https://www.independent.co.uk/arts-entertainment/music/news/ozzy-osbourne-memoir-last-rites-health-battle-b2837831.html @Sviskepott ♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. oktober Skrevet 3. oktober Vi har kost oss med Hamburgere og Pommes Frites til middag i dag.🍔🍔🍟🍟😋😋 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. oktober Skrevet 4. oktober Vi ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.👨🦰👩🦰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. oktober Skrevet 4. oktober Vi har kost oss med Egg & Bacon og Appelsinjuice til frokost i dag.🍳🍳🍳🍳🥓🥓🥓🥓🍊🍊😋😋 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå