Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Sviskepott skrev (2 timer siden): Det bla faktisk ikke noe typisk middag i dag, kun en påsmurt baguette med kyllingstuff, men i morgen skal det bli skikkelig "middag". Tror jeg. Vi sier nam nam.😋😋🥰🥰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Vi ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.👨🦰👩🦰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Vi har kost oss med Egg & Bacon og Appelsinjuice til frokost i dag.🍳🍳🍳🍳🥓🥓🥓🥓🍊🍊😋😋
Sviskepott Skrevet 9 timer siden Forfatter Skrevet 9 timer siden To skiver med leverpostei, agurk og majo her. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Sviskepott skrev (2 timer siden): To skiver med leverpostei, agurk og majo her. Vi sier nam nam.😋😋
Sviskepott Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden Ja, nam er det og nå ble det to skiver med italiensk salat og mye god gul ost...og en stor tomat. NAM! 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Sviskepott skrev (11 minutter siden): Ja, nam er det og nå ble det to skiver med italiensk salat og mye god gul ost...og en stor tomat. NAM! Vi sier nam nam nå også.😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Vi har kost oss med Kyllinglår og Pommes Frites til middag i dag.🍗🍗🍗🍗🍟🍟😋😋
Sviskepott Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Helt sikkert nydelig det også. Kjenner at jeg har lyst på varm mat snart. Kjøper meg fårikål ferdig til å varmes opp om noen dager. Det er godt det. 😍 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Sviskepott skrev (18 minutter siden): Helt sikkert nydelig det også. Kjenner at jeg har lyst på varm mat snart. Kjøper meg fårikål ferdig til å varmes opp om noen dager. Det er godt det. 😍 Vi sier nam nam fårikål.😋😋🥰🥰 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå