MR SPEED Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Vi Digger alle de KISS sangene der.🥰🥰 Yeah yeah i like it noooo i love it 😊 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden MR SPEED skrev (19 minutter siden): Yeah yeah i like it noooo i love it 😊 Vi synes at dette er to fantastiske KISS sanger.🥰🥰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Vi ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.👨🦰👩🦰 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Vi har kost oss med Egg & Bacon og Appelsinjuice til frokost i dag.🍳🍳🍳🍳🥓🥓🥓🥓🍊🍊😋😋
Sviskepott Skrevet 7 timer siden Forfatter Skrevet 7 timer siden Jeg hadde leverpostei og majo på mine to skiver. 🧉 Lurer på hvorfor det er så vanskelig å finne smilefjes som en har bruk for her inne. Hva søker en på liksom? 1
MR SPEED Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Sviskepott skrev (16 minutter siden): Jeg hadde leverpostei og majo på mine to skiver. 🧉 Lurer på hvorfor det er så vanskelig å finne smilefjes som en har bruk for her inne. Hva søker en på liksom? 😜😛😝🤪 1 1
Sviskepott Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden Jeg regner med at det er akkurat sånn du ser ut i dag, min venn @MR SPEED 😂 1
MR SPEED Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Sviskepott skrev (1 time siden): Jeg regner med at det er akkurat sånn du ser ut i dag, min venn @MR SPEED 😂 Ser gal ut men er snill på bånd 👍👍 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden MR SPEED skrev (39 minutter siden): Ser gal ut men er snill på bånd 👍👍 Sviskepott skrev (2 timer siden): Jeg regner med at det er akkurat sånn du ser ut i dag, min venn @MR SPEED 😂 MR SPEED skrev (3 timer siden): 😜😛😝🤪 Sviskepott skrev (3 timer siden): Jeg hadde leverpostei og majo på mine to skiver. 🧉 Lurer på hvorfor det er så vanskelig å finne smilefjes som en har bruk for her inne. Hva søker en på liksom? Vi ønsker dere en god og fin lørdag.♥️♥️
Sviskepott Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden 💕 Takk og jeg blir inspirert, så om en times tid skal jeg bestille pizza og kose meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå