Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 10:53 Skrevet søndag kl 10:53 MR SPEED skrev (2 timer siden): GOD SØNDAG @Sviskepott den her lego technic 42100 har jeg betalte ca 5000.kr for det nå på cdon ca 13758.kr for lego selger det ikke mere. Da kan andre ta den prisen de vil da ☹️☹️☹️Da er 7 motorer på det å er 4108 deler på 2 byggebeskrivelser 2 smart huber er en type hjerne måtte sette den i kjelleren er Liebherr R 9800 gravemaskinmodellen er over 39 cm høy, 65 cm lang og 27 cm bred. STOR. 😍😍😍😍 LEGO 42100 Liebherr R 9800 gravemaskin er rååå dyr nå da ☹️☹️☹️ Sviskepott skrev (4 timer siden): Jeg koser meg sånn når jeg en gang i mellom kommer over videoer med gravemaskiner på nett, alle varianter av sånne sterke biler, som gjør det de kan best...og noen ganger er sjåføren en magiker som gjør ting jeg ikke trodde var mulig og "problemet" løses og det er en vakker opplevelse å se på. Nydelig! Blir glad av å se en stor oppgave løses! God søndag til alle sammen. ☀️ Vi ønsker dere en god og fin søndag.♥️♥️
Sviskepott Skrevet søndag kl 11:09 Forfatter Skrevet søndag kl 11:09 Wow...det ser ut som et vidunderlig beist herfra. Burde ha vært en "happy hour" i uka på en del sånne ting, så du kunne få kjøpt deg dem du vil ha. @MR SPEED 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 16:34 Skrevet søndag kl 16:34 Vi har kost oss med Kyllinglår og Pommes Frites til middag i dag.🍗🍗🍗🍗🍟🍟😋😋 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 02:17 Skrevet mandag kl 02:17 Vi ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨🦰👩🦰
Sviskepott Skrevet mandag kl 14:37 Forfatter Skrevet mandag kl 14:37 Snart er det tirsdag og jeg ønsker dere en god en allerede nå. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 16:36 Skrevet mandag kl 16:36 Sviskepott skrev (1 time siden): Snart er det tirsdag og jeg ønsker dere en god en allerede nå. Tusen Takk, vi ønsker deg en fin og god mandagskveld.♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 16:38 Skrevet mandag kl 16:38 Vi har kost oss med Fleskepannekaker til middag i dag.🥞🥞🥓🥓😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 02:09 Skrevet tirsdag kl 02:09 Vi ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.👨🦰👩🦰
Sviskepott Skrevet tirsdag kl 07:02 Forfatter Skrevet tirsdag kl 07:02 Takker for det, C&C...og det samme til dere nusselige vennene mine! Jeg lurer i dag på om vi en gang i fremtiden vil gå tilbake til hest og vogn som fraktmiddel til hist og pist i nærområdene? 1
MR SPEED Skrevet tirsdag kl 11:50 Skrevet tirsdag kl 11:50 Sitter å venter på postenor men trur ikke pakka kommer i dag da 😢 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 12:52 Skrevet tirsdag kl 12:52 Sviskepott skrev (5 timer siden): Takker for det, C&C...og det samme til dere nusselige vennene mine! Jeg lurer i dag på om vi en gang i fremtiden vil gå tilbake til hest og vogn som fraktmiddel til hist og pist i nærområdene? MR SPEED skrev (1 time siden): Sitter å venter på postenor men trur ikke pakka kommer i dag da 😢 Vi ønsker dere en god og fin tirsdag.♥️♥️
MR SPEED Skrevet tirsdag kl 14:15 Skrevet tirsdag kl 14:15 Var litt rask med å si de ikke kom jo de kom langt etter på da 😍 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 16:35 Skrevet tirsdag kl 16:35 MR SPEED skrev (2 timer siden): Var litt rask med å si de ikke kom jo de kom langt etter på da 😍 🥰🥰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 16:36 Skrevet tirsdag kl 16:36 Vi har kost oss med Kylling og Ris til middag i dag.🍗🍗🍗🍗🍚🍚😋😋
MR SPEED Skrevet tirsdag kl 18:16 Skrevet tirsdag kl 18:16 (endret) @Sviskepott @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Endret tirsdag kl 18:23 av MR SPEED 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 18:26 Skrevet tirsdag kl 18:26 MR SPEED skrev (9 minutter siden): @Sviskepott @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Vi synes at det er kule fly.🛩️🛩️😎😎🥰🥰
MR SPEED Skrevet tirsdag kl 18:38 Skrevet tirsdag kl 18:38 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 minutter siden): Vi synes at det er kule fly.🛩️🛩️😎😎🥰🥰 Er de ekte fly cc ?????? 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 18:49 Skrevet tirsdag kl 18:49 MR SPEED skrev (10 minutter siden): Er de ekte fly cc ?????? Vi tipper at det er modellfly.🛩️🛩️🥰🥰
MR SPEED Skrevet tirsdag kl 19:03 Skrevet tirsdag kl 19:03 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 minutter siden): Vi tipper at det er modellfly.🛩️🛩️🥰🥰 1
MR SPEED Skrevet tirsdag kl 19:04 Skrevet tirsdag kl 19:04 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) er dere helt sikker CC 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå