Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 16:42 Skrevet onsdag kl 16:42 MR SPEED skrev (1 time siden): 🥰🥰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 16:43 Skrevet onsdag kl 16:43 Vi har kost oss med Kyllingsalat til middag i dag.🍗🍗🍗🍗🥗🥗😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 02:10 Skrevet torsdag kl 02:10 Vi ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨🦰👩🦰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 16:35 Skrevet torsdag kl 16:35 MR SPEED skrev (3 timer siden): Vi synes at dette er et skikkelig flott bilde.🥰🥰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 16:36 Skrevet torsdag kl 16:36 Vi har kost oss med Fish and Chips til middag i dag.🐟🐟🍟🍟😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 22:25 Skrevet torsdag kl 22:25 MR SPEED skrev (2 timer siden): CC TRYKK ER ET GIF BILDE ♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 02:23 Skrevet fredag kl 02:23 Vi ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.👨🦰👩🦰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 16:33 Skrevet fredag kl 16:33 Vi har kost oss med Hamburgere og Pommes Frites til middag i dag.🍔🍔🍟🍟😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 02:06 Skrevet lørdag kl 02:06 Vi ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.👨🦰👩🦰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 02:08 Skrevet lørdag kl 02:08 Vi har kost oss med Egg & Bacon og Appelsinjuice til frokost i dag.🍳🍳🍳🍳🥓🥓🥓🥓🍊🍊😋😋
Sviskepott Skrevet lørdag kl 09:31 Forfatter Skrevet lørdag kl 09:31 Det burde bli navnet på tre viltre kattunger. Egg, Bacon og Juice. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 11:45 Skrevet lørdag kl 11:45 Sviskepott skrev (2 timer siden): Det burde bli navnet på tre viltre kattunger. Egg, Bacon og Juice. Det skal vi jammen kalle kattunger hvis vi en gang får oss kattunger.😻😻 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 16:39 Skrevet lørdag kl 16:39 Vi har kost oss med Hamburgere og Pommes Frites til middag nå i dag.🍔🍔🍟🍟😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 02:06 Skrevet i går, 02:06 Vi ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.👨🦰👩🦰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 02:08 Skrevet i går, 02:08 Vi har kost oss med Egg & Bacon og Appelsinjuice til frokost i dag.🍳🍳🍳🍳🥓🥓🥓🥓🍊🍊😋😋 1
Sviskepott Skrevet 23 timer siden Forfatter Skrevet 23 timer siden Jeg koser meg sånn når jeg en gang i mellom kommer over videoer med gravemaskiner på nett, alle varianter av sånne sterke biler, som gjør det de kan best...og noen ganger er sjåføren en magiker som gjør ting jeg ikke trodde var mulig og "problemet" løses og det er en vakker opplevelse å se på. Nydelig! Blir glad av å se en stor oppgave løses! God søndag til alle sammen. ☀️ 1
MR SPEED Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden (endret) Sviskepott skrev (1 time siden): Jeg koser meg sånn når jeg en gang i mellom kommer over videoer med gravemaskiner på nett, alle varianter av sånne sterke biler, som gjør det de kan best...og noen ganger er sjåføren en magiker som gjør ting jeg ikke trodde var mulig og "problemet" løses og det er en vakker opplevelse å se på. Nydelig! Blir glad av å se en stor oppgave løses! God søndag til alle sammen. ☀️ GOD SØNDAG @Sviskepott den her lego technic 42100 har jeg betalte ca 5000.kr for det nå på cdon ca 13758.kr for lego selger det ikke mere. Da kan andre ta den prisen de vil da ☹️☹️☹️Da er 7 motorer på det å er 4108 deler på 2 byggebeskrivelser 2 smart huber er en type hjerne måtte sette den i kjelleren er Liebherr R 9800 gravemaskinmodellen er over 39 cm høy, 65 cm lang og 27 cm bred. STOR. 😍😍😍😍 LEGO 42100 Liebherr R 9800 gravemaskin er rååå dyr nå da ☹️☹️☹️ Endret 22 timer siden av MR SPEED 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå