MR SPEED Skrevet lørdag kl 18:42 Skrevet lørdag kl 18:42 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden): Vi synes at det er en bra tekst. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 18:53 Skrevet lørdag kl 18:53 MR SPEED skrev (10 minutter siden): ♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 02:05 Skrevet i går, 02:05 Vi ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.👨🦰👩🦰 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 02:08 Skrevet i går, 02:08 Vi har kost oss med Egg & Bacon og Appelsinjuice til frokost i dag.🍳🍳🍳🍳🥓🥓🥓🥓🍊🍊😋😋
Sviskepott Skrevet i går, 08:06 Forfatter Skrevet i går, 08:06 Høres nyyydelig ut. Jeg skal nok ha skiver med ost på tror jeg. Pluss kaffe og melk. Må ha det. God snart formiddag. 1
MR SPEED Skrevet i går, 08:49 Skrevet i går, 08:49 Sviskepott skrev (42 minutter siden): Høres nyyydelig ut. Jeg skal nok ha skiver med ost på tror jeg. Pluss kaffe og melk. Må ha det. God snart formiddag. Pastasalat her å vann da ❤️❤️ 1 1
Sviskepott Skrevet i går, 09:41 Forfatter Skrevet i går, 09:41 Det er viktig å spise bra hver dag syns jeg. Å være sulten er phyton. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 11:06 Skrevet i går, 11:06 Sviskepott skrev (1 time siden): Det er viktig å spise bra hver dag syns jeg. Å være sulten er phyton. Vi er helt enige.🥰🥰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 11:06 Skrevet i går, 11:06 MR SPEED skrev (2 timer siden): Pastasalat her å vann da ❤️❤️ Vi sier nam nam.😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 11:07 Skrevet i går, 11:07 Sviskepott skrev (3 timer siden): Høres nyyydelig ut. Jeg skal nok ha skiver med ost på tror jeg. Pluss kaffe og melk. Må ha det. God snart formiddag. Ja vi liker å kose oss med god mat.😋😋🥰🥰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 16:43 Skrevet i går, 16:43 Vi har kost oss med Kyllinglår og Pommes Frites til middag i dag.🍗🍗🍗🍗🍟🍟😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 17:54 Skrevet i går, 17:54 MR SPEED skrev (11 minutter siden): pasta salat i kveld 😍😍😍 😋😋
MR SPEED Skrevet i går, 19:46 Skrevet i går, 19:46 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): 😋😋 Rote hue meg spist opp den pasta salaten da👎👎 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 22:28 Skrevet i går, 22:28 MR SPEED skrev (2 timer siden): Rote hue meg spist opp den pasta salaten da👎👎 Huff, vi håper at du har fått i deg mat i kveld.🥰🥰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Vi ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨🦰👩🦰
Sviskepott Skrevet 14 timer siden Forfatter Skrevet 14 timer siden Takk for det. Jeg har planer om å rydde i papirer, papp og litt annet rot/søppel som skal kastes. Greit å få det ut. 1
MR SPEED Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 timer siden): Huff, vi håper at du har fått i deg mat i kveld.🥰🥰 Nei spiste litt mye sushi å sushi bowl da ugen i magen i går da bedre nå la være å spise tikka masala fra saritas nå Endret 14 timer siden av MR SPEED 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden MR SPEED skrev (3 timer siden): Nei spiste litt mye sushi å sushi bowl da ugen i magen i går da bedre nå la være å spise tikka masala fra saritas nå Sviskepott skrev (3 timer siden): Takk for det. Jeg har planer om å rydde i papirer, papp og litt annet rot/søppel som skal kastes. Greit å få det ut. Vi ønsker dere en god og fin mandag.♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Vi har kost oss med Fleskepannekaker til middag i dag.🥞🥞🥓🥓😋😋
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå