MR SPEED Skrevet 23. august Skrevet 23. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden): Vi synes at det er en bra tekst. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. august Skrevet 23. august MR SPEED skrev (10 minutter siden): ♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. august Skrevet 24. august Vi ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.👨🦰👩🦰 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. august Skrevet 24. august Vi har kost oss med Egg & Bacon og Appelsinjuice til frokost i dag.🍳🍳🍳🍳🥓🥓🥓🥓🍊🍊😋😋
Sviskepott Skrevet 24. august Forfatter Skrevet 24. august Høres nyyydelig ut. Jeg skal nok ha skiver med ost på tror jeg. Pluss kaffe og melk. Må ha det. God snart formiddag. 1
MR SPEED Skrevet 24. august Skrevet 24. august Sviskepott skrev (42 minutter siden): Høres nyyydelig ut. Jeg skal nok ha skiver med ost på tror jeg. Pluss kaffe og melk. Må ha det. God snart formiddag. Pastasalat her å vann da ❤️❤️ 1 1
Sviskepott Skrevet 24. august Forfatter Skrevet 24. august Det er viktig å spise bra hver dag syns jeg. Å være sulten er phyton. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. august Skrevet 24. august Sviskepott skrev (1 time siden): Det er viktig å spise bra hver dag syns jeg. Å være sulten er phyton. Vi er helt enige.🥰🥰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. august Skrevet 24. august MR SPEED skrev (2 timer siden): Pastasalat her å vann da ❤️❤️ Vi sier nam nam.😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. august Skrevet 24. august Sviskepott skrev (3 timer siden): Høres nyyydelig ut. Jeg skal nok ha skiver med ost på tror jeg. Pluss kaffe og melk. Må ha det. God snart formiddag. Ja vi liker å kose oss med god mat.😋😋🥰🥰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. august Skrevet 24. august Vi har kost oss med Kyllinglår og Pommes Frites til middag i dag.🍗🍗🍗🍗🍟🍟😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. august Skrevet 24. august MR SPEED skrev (11 minutter siden): pasta salat i kveld 😍😍😍 😋😋
MR SPEED Skrevet 24. august Skrevet 24. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): 😋😋 Rote hue meg spist opp den pasta salaten da👎👎 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. august Skrevet 24. august MR SPEED skrev (2 timer siden): Rote hue meg spist opp den pasta salaten da👎👎 Huff, vi håper at du har fått i deg mat i kveld.🥰🥰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. august Skrevet 25. august Vi ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨🦰👩🦰
Sviskepott Skrevet 25. august Forfatter Skrevet 25. august Takk for det. Jeg har planer om å rydde i papirer, papp og litt annet rot/søppel som skal kastes. Greit å få det ut. 1
MR SPEED Skrevet 25. august Skrevet 25. august (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 timer siden): Huff, vi håper at du har fått i deg mat i kveld.🥰🥰 Nei spiste litt mye sushi å sushi bowl da ugen i magen i går da bedre nå la være å spise tikka masala fra saritas nå Endret 25. august av MR SPEED 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. august Skrevet 25. august MR SPEED skrev (3 timer siden): Nei spiste litt mye sushi å sushi bowl da ugen i magen i går da bedre nå la være å spise tikka masala fra saritas nå Sviskepott skrev (3 timer siden): Takk for det. Jeg har planer om å rydde i papirer, papp og litt annet rot/søppel som skal kastes. Greit å få det ut. Vi ønsker dere en god og fin mandag.♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. august Skrevet 25. august Vi har kost oss med Fleskepannekaker til middag i dag.🥞🥞🥓🥓😋😋
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå