Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. juli Skrevet 9. juli MR SPEED skrev (5 timer siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Vi er spente på hva som er i den pakken.♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. juli Skrevet 9. juli Vi har kost oss med Kyllingsalat til middag i dag.🍗🍗🍗🍗🥗🥗😋😋
MR SPEED Skrevet 9. juli Skrevet 9. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Vi er spente på hva som er i den pakken.♥️♥️ Send meg en epost nå så lover jeg si skrive hva det er 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. juli Skrevet 9. juli MR SPEED skrev (4 minutter siden): Send meg en epost nå så lover jeg si skrive hva det er Sorry, vi har pause fra Gmail under Beatlesmaratonen vår, det gjør vi for å redusere litt stress.
MR SPEED Skrevet 9. juli Skrevet 9. juli (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Sorry, vi har pause fra Gmail under Beatlesmaratonen vår, det gjør vi for å redusere litt stress. sorry så feil gir meg men info blir satt på vent @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Endret 9. juli av MR SPEED
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. juli Skrevet 9. juli MR SPEED skrev (1 minutt siden): Egen promper 😵💫😵💫 Sorry men vi må gjøre det som er best for oss for å stresse mindre vet du. 1
MR SPEED Skrevet 9. juli Skrevet 9. juli Løst se den esken her inni her hva er det tru……. Jeg vet det da det vet du dere ikke @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. juli Skrevet 9. juli MR SPEED skrev (2 timer siden): Løst se den esken her inni her hva er det tru……. Jeg vet det da det vet du dere ikke @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )
MR SPEED Skrevet 9. juli Skrevet 9. juli @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Hvem er verdens mest kjente artister? Slik ser listen over verdens mestselgende artister The Beatles. Elvis Presley. Michael Jackson. Madonna. Elton John. Led Zeppelin. Queen. ABBA. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. juli Skrevet 10. juli MR SPEED skrev (3 timer siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Hvem er verdens mest kjente artister? Slik ser listen over verdens mestselgende artister The Beatles. Elvis Presley. Michael Jackson. Madonna. Elton John. Led Zeppelin. Queen. ABBA. ♥️♥️♥️♥️ 1
MR SPEED Skrevet 10. juli Skrevet 10. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): ♥️♥️♥️♥️ Sett på minste pakka ser bra ut 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. juli Skrevet 10. juli MR SPEED skrev (1 minutt siden): Sett på minste pakka ser bra ut
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. juli Skrevet 10. juli Vi ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨🦰👩🦰
MR SPEED Skrevet 10. juli Skrevet 10. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (27 minutter siden): ♥️♥️♥️♥️ https://faroutmagazine.co.uk/the-one-rolling-stones-song-that-divided-the-band/ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. juli Skrevet 10. juli MR SPEED skrev (Akkurat nå): https://faroutmagazine.co.uk/the-one-rolling-stones-song-that-divided-the-band/ ♥️♥️
MR SPEED Skrevet 10. juli Skrevet 10. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (30 minutter siden): ♥️♥️ La det være – The Beatles Det finnes ikke noe klart svar på når The Beatles begynte å bli uenige med hverandre. Selv om folk liker å fremstille Yoko Ono som historiens skurk som prøvde å trekke John Lennon vekk fra resten av gruppen, er ikke verden så svart-hvitt eller kvinnefiendtlig at man umiddelbart trekker den konklusjonen. The Fab Four var rett og slett i ferd med å vokse fra hverandre, og hvis dobbeltalbumet deres var et rot, var Let It Be dem som desperat prøvde å lage musikk sammen igjen. Dokumentaren Get Back viser at øktene langt fra var så ekle som folk fremstiller dem, men det er tydelig at noe ikke stemte i løpet av den tiden. Både John Lennon og Paul McCartney er på to helt forskjellige kreative sider, og da George Harrison til slutt sluttet for å jobbe på egenhånd, var det et reelt spørsmål om hvorvidt man skulle fortsette øktene eller innse at de gikk fra hverandre. Selv om det endelige albumet teknisk sett ikke skulle komme ut før plateselskapet fikk grepet, gir «Let It Be» likevel et fint øyeblikksbilde av hvordan bandets siste dager var. Abbey Roader teknisk sett den endelige utgivelsen de ønsket å lage, og gjør en mye bedre jobb med å sette punktum for karrieren deres, men selv om dette ble markedsført som bandet uten de tradisjonelle bjeller og fløyter, var det fortsatt hyggelig å se de få øyeblikkene de koste seg. https://open.spotify.com/album/0jTGHV5xqHPvEcwL8f6YU5?si=c9aefabaf3ea41ae 1
MR SPEED Skrevet 10. juli Skrevet 10. juli (endret) Esken var tung Ca 8 ting i den @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Endret 10. juli av MR SPEED 1
MR SPEED Skrevet 10. juli Skrevet 10. juli Nå se epost deres @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå