MR SPEED Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Vi vet hva en spillkonsoll er.🎮🎮 Feil det her er spillkonsoll da nintendo gamecube sony ps2 slim Microsoft xbox 360 1
MR SPEED Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) navn kontroller joystick xbox kontroller 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli MR SPEED skrev (6 timer siden): Feil det her er spillkonsoll da nintendo gamecube sony ps2 slim Microsoft xbox 360 MR SPEED skrev (6 timer siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) navn kontroller joystick xbox kontroller Vi trodde det var spillkonsoller, for det ser ut som spillkonsoller for oss.🎮🎮
MR SPEED Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Vi trodde det var spillkonsoller, for det ser ut som spillkonsoller for oss.🎮🎮 Ok er en bedre kontroller på stikker grepp bytte stikke hvis den er for høye stikker 40 timer spille tid varer lengre en den orginalexbox kontroller da dyrere ja bedre ja jeg behandler den bedre en den orginale er den som er med i konsollen xbox 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli MR SPEED skrev (2 minutter siden): Ok er en bedre kontroller på stikker grepp bytte stikke hvis den er for høye stikker 40 timer spille tid varer lengre en den orginalexbox kontroller da dyrere ja bedre ja jeg behandler den bedre en den orginale er den som er med i konsollen xbox OK, vi forstår tusen takk for info.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli Vi har kost oss med Kylling og Ris til middag i dag.🍗🍗🍗🍗🍚🍚😋😋 1
MR SPEED Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli Sviskepott skrev (47 minutter siden): Banner C&C fordi de snakker om folks blakking og evt. mangel på penger. Personlig ser jeg ikke sånne opplysninger og ønsker vedkommende alt godt i LEGO`ens verden. Jo det var en spøk da som cc sier brukt penger på spille pc 18000kr Vr head sett 12000kr lego brukt ca 8000kr til 10000kr brukt ca 5000kr til 10000kr til mus tastatur diverse til pc xbox kontroller elite 2700kr så jeg bruker ikke mere nå nå vet du det sparer penger 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli MR SPEED skrev (4 minutter siden): Jo det var en spøk da som cc sier brukt penger på spille pc 18000kr Vr head sett 12000kr lego brukt ca 8000kr til 10000kr brukt ca 5000kr til 10000kr til mus tastatur diverse til pc xbox kontroller elite 2700kr så jeg bruker ikke mere nå nå vet du det sparer penger ♥️♥️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli Vi pleier å spøke med @MR SPEEDom at han blakker seg på Lego, og han pleier å spøke med oss at vi blakker oss på puslespill og vinylplater.🥰🥰 @Sviskepott 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. juli Skrevet 2. juli Vi ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.👨🦰👩🦰
Sviskepott Skrevet 2. juli Forfatter Skrevet 2. juli MR SPEED skrev (12 timer siden): Jo det var en spøk da som cc sier Jeg vet. Var bare ment som bannespøk fra min side. Æresord. Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 timer siden): Vi pleier å spøke med @MR SPEEDom at han blakker seg på Lego, og han pleier å spøke med oss at vi blakker oss på puslespill og vinylplater.🥰🥰 @Sviskepott I know, søte tvillinger. 1
MR SPEED Skrevet 2. juli Skrevet 2. juli Sviskepott skrev (35 minutter siden): Jeg vet. Var bare ment som bannespøk fra min side. Æresord. I know, søte tvillinger. Har snuppa mi det bra ❤️❤️❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. juli Skrevet 2. juli MR SPEED skrev (3 timer siden): Har snuppa mi det bra ❤️❤️❤️❤️ Sviskepott skrev (4 timer siden): Jeg vet. Var bare ment som bannespøk fra min side. Æresord. I know, søte tvillinger. MR SPEED skrev (7 timer siden): Vi ønsker dere en god og fin onsdag.♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. juli Skrevet 2. juli Vi har kost oss med Kyllingsalat til middag i dag.🍗🍗🍗🍗🥗🥗😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. juli Skrevet 3. juli Vi ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨🦰👩🦰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. juli Skrevet 3. juli Vi skal noen ærender i dag. Så vi logger straks av, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. juli Skrevet 3. juli Vi har kost oss med Fish and Chips og Brus til middag i dag.🐟🐟🍟🍟🥤🥤😋😋 1
Sviskepott Skrevet 3. juli Forfatter Skrevet 3. juli Høres godt ut i dag også. Enten blir det brødskiver her, eller potetmos og pølse. Handle inn nytt i morgen.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. juli Skrevet 3. juli Sviskepott skrev (8 minutter siden): Høres godt ut i dag også. Enten blir det brødskiver her, eller potetmos og pølse. Handle inn nytt i morgen. Vi sier nam nam til brødskiver og potetmos og pølser.😋😋
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå