Gå til innhold

Erfaringer med Hyundai Q995 19'' ønskes, takk! :)

xlazyx

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heisan!

Vurderer å kjøpe en Hyundai Q995 19'' CRT-monitor. LCD er uaktuelt pga. av dårlige oppløsninger, jeg liker litt skjerm-real-estate når jeg jobber :)

Har kikka litt rundt på nettet og de fleste sier de er fornøyd, men noen sier også at de synes Q995(910) er en dritskjerm. Her er argumentasjon ofte at den ikke er flat, eller at bildet er helt forderdelig. Stemmer dette?!

1. Er klar over at den er "fake" flat, men hvor godt ser man egentlig dette? Og hva er egentlig vitsen med helt flat skjerm? Man blir jo vant til begge typene etter hvert?

2. Har hatt en Hyundai 17'' i noen år nå, og det eneste som irriterte meg med denne skjermen var at i standby-modus, når den ikke fikk signal, så laget den en høyfrekvent pipelyd! Er Q995 slik den også?

--

(3). Er som sagt ute etter en 19'' CRT til maks 2500,-. Hvis Q995 skulle vise seg å være drit, hvilke andre skjermer bør jeg kikke på? De fleste skjermer jeg har kikket annmeldelser på har fått litt dårlig kritikk av noen, finnes det en "sikker vinner"?

Tusen takk for svar! :laugh:

Tor Arne

Endret av xlazyx
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lest den ja, fleste sier den er fin, men noen sier den er drit. Samme på prisguiden til hardware.no.

Tanker om hvorfor "ekte" flatskjerm er å foretrekke?

Tor Arne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...