xlazyx Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 (endret) Heisan! Vurderer å kjøpe en Hyundai Q995 19'' CRT-monitor. LCD er uaktuelt pga. av dårlige oppløsninger, jeg liker litt skjerm-real-estate når jeg jobber Har kikka litt rundt på nettet og de fleste sier de er fornøyd, men noen sier også at de synes Q995(910) er en dritskjerm. Her er argumentasjon ofte at den ikke er flat, eller at bildet er helt forderdelig. Stemmer dette?! 1. Er klar over at den er "fake" flat, men hvor godt ser man egentlig dette? Og hva er egentlig vitsen med helt flat skjerm? Man blir jo vant til begge typene etter hvert? 2. Har hatt en Hyundai 17'' i noen år nå, og det eneste som irriterte meg med denne skjermen var at i standby-modus, når den ikke fikk signal, så laget den en høyfrekvent pipelyd! Er Q995 slik den også? -- (3). Er som sagt ute etter en 19'' CRT til maks 2500,-. Hvis Q995 skulle vise seg å være drit, hvilke andre skjermer bør jeg kikke på? De fleste skjermer jeg har kikket annmeldelser på har fått litt dårlig kritikk av noen, finnes det en "sikker vinner"? Tusen takk for svar! Tor Arne Endret 14. januar 2004 av xlazyx
xcomiii Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 Se her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=189051&hl=
xlazyx Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Skrevet 14. januar 2004 Lest den ja, fleste sier den er fin, men noen sier den er drit. Samme på prisguiden til hardware.no. Tanker om hvorfor "ekte" flatskjerm er å foretrekke? Tor Arne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå