Stein_ Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 har hatt crucial 512 mb pc 2700 noen måneder, og ville ha mer ram, for å spille tunge spill. Kjøpte helt lik brikke. Rambrikken har funket en veke nå, men nå når jeg starter pc-en kommer beskjeden single channel memory opp. HK er a7n8x deluxe, noen råd. Har amd athlon xp3000+ og Thermaltake silent viking 2 Den restarter også, ville bare restarte mange ganger etter hverandre tidligere idag, har mistanke om at vifta ikke kjøler nok. (Det står "for amd athlon xp up to 2800+) men da jeg bestillte den på komplett for en måned siden stod det opp til AMD athlon xp 3200+. Det står også at vifta bråker 21 dB(a) Men jeg har mistanke om at den bråker opp mot 30 dB Når jeg skrur på pc-en kommer beskjeden cpu-fan failed...hvorfor? Jeg har snakket med komplett, og de tilbyr at eg sender den tilbake for å teste den, men jeg vil nødig være uten data. Noen som har tips om hva jeg skal gjøre, både med ramet og cpu-vifta? Er ikke så veldig flink med data
Endre Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Ha den ene brikka i sporet som står for seg selv.
Stein_ Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Skrevet 13. januar 2004 men vifta då? er den som irriterer mest tusen takk for ram-opplysningen, skal gjøre det nå med en gang
Kjetil Lura Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Kan være at bios'en ikke finner rett rpm på cpu viften, derfor den meldingen. Har du den siste bios til hovedkortet ditt.
alex100 Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 men vifta då?er den som irriterer mest tusen takk for ram-opplysningen, skal gjøre det nå med en gang Sjekk at den går skikkelig som den skal. Sjekk CPU tempen også.
Stein_ Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Skrevet 13. januar 2004 mb 26 grader c cpu cirka 60 grader c CPU fan speed o rpm (!) Fant dette litt mistenkelig, men fatn ikke ut hvordan og hva jeg skulle stille på den. BIOS er 4.2.27, viss det sier dere noe... Håper på snarlig(e) svar ps: ramet funker nå med dual-speed
sub1343 Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 60 grader var varmt, har cpuvifta di stoppa???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå