Gå til innhold

samsung.com/no - Eksklusive farger - Samsung S23 (Ultra)


Saksa62

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte Samsung S23 Ultra 512GB i fargen graphite på samsung.com/no for 5 dager siden. Da jeg bestilte mobilen stod det at det var umiddelbar levering (Jeg har skjermdump av bestillingen). For tre dager siden fikk jeg ordrebekreftelsen tilsendt min epost adresse. Det står ingenting om leveringstid på ordrebekreftelsen.

Jeg har kontaktet Samsung via forskjellige kanaler (telefon, chat og epost) men jeg får forskjellige svar. Alt fra at det er 3-4 uker leveringstid til at mobilen trolig sendes snart - Trolig rett over helgen. Det virker ikke som Samsung har full oversikt over ordren.

Når jeg prøvebestiller samme mobil i dag så står det at det er umiddelbar levering på 512GB og 1TB men at det er opptil 3-4 uker leveringstid på 256GB versjonen.

På Samsung sine websider står det at  det normalt er 1-3 dager leveringstid. I en kampanje må jeg kanskje være noe mere tålmodig.
I ettertid bestilte jeg tilbehør til min nye mobil og dette er mottatt (innen tre dager). Når jeg sjekke ordrestatusen på mobilen så står det  "Behandler".

Dersom det tar 3-4 uker før den kan leveres så burde det vært informert om dette. Eventuelt muligheten for å endre farge.
Er det noen andre som har bestilt og mottatt S23 i en eksklusiv farge og har mottatt mobilen? Skal jeg slå meg til ro med å vente i opptil 3-4 uker?
Har dere noe av den samme erfaringen som meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samme erfaring, og bestilling.

Fikk beskjed i går via chatten at de eksklusive fargene begynnes å sendes på torsdag/fredag denne uken. Vi får nå se. 

Kan jo evt. avbestille, og bestille vanlig farge, men vil helst unngå hele avbestillingsprossessen...

PS: Bestilte S22 Ultra til madammen i fjor via Samsung og det tok ca 2 måneder med venting ... så det som skjer nå er vel ikke så overaskende. 

Endret av senrir
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...