Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Hvor lenge trenger man for å øve til R1 Eksamen?


Anbefalte innlegg

Hei!, jeg har tenkt å ta opp R1 eksamen nå til høsten og lurer på hvor lang tid man må sette av for å øve, mtp. at man ikke har hatt faget eller jobbet så mye med matte de siste 2 åra.

karakter 3 i eksamen skal kunne holde, og er det mulighet for å ta opp faget med ved siden av et første år på finans eller blir det for mye jobb og stress.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg personlig synes ser ikke mye poeng i sprenglesing før en  eksamen. Derimot synes jeg at hvis en leser gjevnt og trutt gjennom hele året og absorberer mye informasjon spredt utover året, trenger man ikke å sprenglese før eksamen. Men dersom en ikke har gjort dette gjennom året, er det jo bedre å sprenglese før eksamen i motsetning til ingenting. Jeg vil råde deg/dere til å ha gode pauser mellom hver "økt". Ikke sitt 5-7 timer i strekk å les. De fleste (jeg generaliserer ikke :lol: ) har bedre nytte av dette. Det jeg liker å gjør er å sitte 2 timer mellom per "økt". Hvis jeg derimot gjør en eksamen eller en terminprøve, liker jeg å gjøre meg ferdig med hele oppsettet. Det var dette jeg gjorde før terminprøven. Jeg hadde dårlige forutsetninger før,. men tross all odds gikk det bra!.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...