Qwseyvnd Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 Hallo! Jeg leter etter en exe fil som kan ha Surround gaming, har sett bevis bilde...Jan-inge har bevist meg. Har kjøpt spillet
Misshaped Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 Jeg koblet maskinen til surround-anlegget via den optiske utgangen. Fikk da surround-lyd uten å forandre på noen filer eller noe.
Qwseyvnd Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Skrevet 11. januar 2004 DET er en skjermkort Parhelia, med støtte for SURROUND GAMING!
notarget Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 Jeg koblet maskinen til surround-anlegget via den optiske utgangen. Fikk da surround-lyd uten å forandre på noen filer eller noe. Skulle gjerne hatt en optisk kabel fra mitt z-680 anlegg til lydkort, åssen kabel har du? Hvor kjøpte du?
Misshaped Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 Jeg lånte en, men de har på de fleste forretninger som selger hifi. Som Elkjøp, Expert, HiFi-Klubben osv. Er bare å se seg om. Finnest i flere lengder og merker. Vet ikke hvor stor forskjel det er på kvaliteten, men har gode erfaringer med Monster Cable når det gjelder andre typer kabler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå