Gå til innhold

Jeg mottar ikke lenger verifiseringsmail på epost


Anbefalte innlegg

Hei.

Har trykket på motta varsel på en tråd hvor folk legger ut linker når playstation 5 kommer ut. De siste 3 ukene har jeg ikke fått varsler når noen poster på forumet, og det samme gjelder samtilge av vennene mine også. I tillegg til dette får jeg ikke lenger verifiseringsmail når jeg prøver å lage en ny konto, så jeg får ikke laget en ny konto. Hva kan jeg gjøre med dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-404071
Hippiesnake skrev (12 timer siden):

Hei.

Har trykket på motta varsel på en tråd hvor folk legger ut linker når playstation 5 kommer ut. De siste 3 ukene har jeg ikke fått varsler når noen poster på forumet, og det samme gjelder samtilge av vennene mine også. I tillegg til dette får jeg ikke lenger verifiseringsmail når jeg prøver å lage en ny konto, så jeg får ikke laget en ny konto. Hva kan jeg gjøre med dette?

Hei, beklager for problemene du opplever. For å sjekke: Har du kontrollert spam-mappen din? Når sluttet det å fungere? Får du andre typer beskjeder på e-post, for eksempel ved ny personlig melding? Vi skal kontrollere om det er noe feil med utsendelser av e-post fra vår side.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-404071

Kort oppdatering. Vi har oppdaget at enkelte e-postleverandører sliter med å motta e-postadresser fra Diskusjon.no. E-poster blir sendt ut, men det er trolig en feil på mottagersiden. Vi jobber med saken.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-404071
Hippiesnake skrev (På 2.5.2022 den 23.49):

Hei.

Har trykket på motta varsel på en tråd hvor folk legger ut linker når playstation 5 kommer ut. De siste 3 ukene har jeg ikke fått varsler når noen poster på forumet, og det samme gjelder samtilge av vennene mine også. I tillegg til dette får jeg ikke lenger verifiseringsmail når jeg prøver å lage en ny konto, så jeg får ikke laget en ny konto. Hva kan jeg gjøre med dette?

 

Shebby92 skrev (På 4.5.2022 den 11.41):

Jeg bruker Hotmail, og har sluttet å få varsler. Sist gang jeg fikk varsel var 17.04 

Hei dere,

Problemet skal nå være løst. Kan dere sjekke om dere får e-postvarsler nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...