heckting Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Jeg har en Green G551 laptop med mobility radeon 9000. Har grafikkproblemer med Halo og Battlefield 1942. Teksten i menyene vises bare som blokker og er uleselig. Det er også mye problemer med textures i spillet. Spesielt trær o.l. vises med "blokkete" grafikk. Har forsøkt å reinstallere spillene, bruke drivere fra andre notebook produsenter(whitebox, dell osv.), i tillegg til at jeg har forsøkt Omega driverne dra omegacorner.com. Ingenting hjelper. Har forsøkt å sette ned hardware acceleration og mange forskjellige innstillegner for openGl og Direct3D. Begynner å bli rimelig frustrert og lurer på om det kan være feil med skjermkortet. Dersom noen har noen flere forslag til meg hadde jeg blitt svært takknemlig.
lperik Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Prøv å skru på "quality" isteden for "performance" i driveren.
heckting Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Skrevet 10. januar 2004 Har gjort det, uten hell. Virker ikke som det er innstillengen det er noe feil med. Kan det hjelpe å flashe bios?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå