Gå til innhold

Utdanning? Interaksjonsdesign og webutvikling


marie1234

Anbefalte innlegg

Jeg vet i bunn og grunn at markedet er bra enten man velger webutvikling eller interaksjonsdesign, så det er jeg ikke veldig bekymret over. Men har ikke helt funnet informasjon som hjelper min vei. Jeg har prøvd å kontakte studieveileder men de henviser meg ofte til utdanning.no og ber meg lese selv.. det er forsåvidt NTNU jeg tenker å studere

Derfor håper jeg dere kan hjelpe med litt info. Jeg vet front-end er spennende da jeg har hatt noen fag rundt det, men den store drømmen er å hjelpe mennesker gjennom teknologi. Jeg ønsker å skape protyper av digitale/fysiske elementer/tjenester, høre fra brukerne og skape programmer som brukere ønsker, og gjerne designe utseende på disse for eks. en applikasjon/side.

For meg og det jeg har lest høres det litt ut som det går inni hverandre, men er det noen som har litt mer innspill? Eventuelt andre linjer som minner om dette? Vet dataingeniør, informatikk blir går for 'dypt' i teknologien eller i 'feil' for min erfaring, men HTML, CSS og JS syns jeg er veldig spennende og klarte nesten ikke legge det fra meg. Men jeg kunne tenkt meg å gjøre det til noe litt ekstra, enn å kun designe websider for bedrifter, hvis det gir mening.

Beklager om det var dårlig formulert, takk for alle svar på forhånd! 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...