Exeter Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Jeg har kjøpt meg Logitech Comfort (mus + keyboard). Bruker den nye cordless boksen som fulgte meg, la inn programvaren og restartet. Alt fungerer fint i windows. Så starter jeg Planetside (et spill), foreløpig går alt supert, men når jeg skal scrolle på kartet, så må jeg rulle "hjulet" 3 hele ganger før den i det hele tatt reagere, og når den først reagere så scroller den / zoomer den helt inn. Samme når jeg skal zoome ut, prøver å scrolle ut men ingen reaksjon får den zoomer helt ut. Jeg har vært innom settingsene, prøvd å bytte fra "unviresal scroll hjul" til "ingen funksjon" osv osv. Så da prøver jeg HW forumet, hvor det finnes så mye kunnskap om data at jeg må jo kunne klare å oppdrive et svar. "Jeg har prøvd å scroll web sider, dette går uproblematisk."
ballemann Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 hva med den driverne til musa, er de lagt inn osv, kanskje prøve å fikse det i den der logitech "menyen"?
Exeter Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Skrevet 10. januar 2004 Fikk ordnet det, avinnstalerte hele programvaren, så nå funker alt. jaja, tenkte å slette tråden med det gikk ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå