Gå til innhold

Er det mulig å få tak i nord europeisk adapter?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

om kontakten er av samme type som de bruker i england, så er det samme spenning som i norge. jeg og ville prøvd på ellkjøp om de har kontakter der, for jeg mener jeg kjøpte en fra norsk til halve kloden der, og da passet det fra halve kloden tilbake til norsk også

Lenke til kommentar
_TT_ Skrevet 15/01/2004 : 09:31 De har ikke samme form som vi har på plugger. De har flate kontakter, istedenfor runde som vi har, som trolig ikke passer i det hele tatt i våre stikkontakter.

 

Men de har 220-230V som det vi har ja...

 

Nå roter du litt.. Du vet at Norge er i nord-europa???

Nord-Europeisk stikkontakt er en standard. Denne standarden bruker vi også i Norge.

 

Som folket her sier: Elkjip er stedet å gå for å få en slik sak..

Lenke til kommentar

Hva mener du egentlig med Nord Europa. Norge, Sverige Danmark, Island, Finland er alle deler av Nord europa og de har kontaker og strøm som passer om hverandre. Tyskland har såvidt jeg husker også kompatible kontakter. Eneste jeg kommer på som jeg vet er forskjellig er England. Men hvis det er England du mener så hvorfor ikke skrive det? :shrug:

Lenke til kommentar

En tulling (INGOLF!) fortalte meg at i Japan hadde de samme kontakter som de hadde i Nord Europa. Og eg som ikke har hatt Geografi på fleire århundre tenkte det da var sånn...

 

Men så kom han og sa han tok feil. Ja. Så, er det noen som vet hvor vi kan få adapter til kontakter fra Japan? :blush:

(Skal sjekke www.elkjop.no)

 

(Alle kontakter i europa er ikke like. Sverige feks har sånne mongo kontakter som er flate (www.elfa.se) )

Lenke til kommentar
_TT_ Skrevet 16/01/2004 : 12:25

En tulling (INGOLF!) fortalte meg at i Japan hadde de samme kontakter som de hadde i Nord Europa. Og eg som ikke har hatt Geografi på fleire århundre tenkte det da var sånn...

 

Men så kom han og sa han tok feil. 

 

Har ikke sagt at de har samme kontakt i japan som i nord-europa.. Det var sikkert du som misforstod..

Og bare så du vet d: Jeg inrømmer aldri mine feil..

Jeg sjekket på www.elfa.se og der så jeg akkurat samme kontakt som vi har her i norge.

 

Alle kontakter i europa er ikke like.

Stemmer, men i nord-europa er de like. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...