JanThore Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 (endret) Noen som har et forslag på hvordan jeg kan benytte meg av det resultatet array_count_values lager ? Den funksjonen gjør det jeg vil den skal gjøre, det å legge sammen like i et array, men utskriften er jo helt håpløst ! med print_r(array_count_values($array)) så blir det slikt: Array ( [1] => 2 [hello] => 2 [world] => 1 ) Noen som vet hvordan jeg bare kan få ut resultatet i en tabell men en kolonne med teksten og en kolonne med tall verdien? Endret 9. januar 2004 av JanThore
FuLu Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Utestet: $arrayvaluecount = array_count_values($array); echo "<table>\n"; foreach($arrayvaluecount as $key => $value) { echo "<tr><td>$key</td><td>$value</td></tr>\n"; } echo "</table>\n";
JanThore Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Skrevet 9. januar 2004 Utestet: $arrayvaluecount = array_count_values($array); echo "<table>\n"; foreach($arrayvaluecount as $key => $value) { echo "<tr><td>$key</td><td>$value</td></tr>\n"; } echo "</table>\n"; Kjempe, skal sjekke den ut senere i dag foreach er ikke min sterke side..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå