Gå til innhold

vifte på skjermkort

jorgenho

Anbefalte innlegg

Skrevet

ehe, lite noobspørsmål.. Skal viften på skjermkortet alltid være i gang? min stoppet bare helt plutselig idag. La merke til det fordi jeg akkurat hadde satt inn ny hd og hadde kabinettet åpent når jeg boota. Viften stoppet bare plutselig. Da slo jeg av maskinen med en gang. Det er et ASUS GeForce 4 ti4200 128Mb.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Viften skal gå rundt hele tiden, ja.. Hvis ikke vil jeg tro at kortet vil bli ødelagt ganske så fort. Sikker på at det ikke en en liten ledning til viften som har falt utav? Hvis alt annet fungerer og ser riktig ut uten at viften går rundt tror jeg at du har en garantisak på gang.. :ermm:

Mv.

Ding

PS: Det kan hende at du har noe mystifystisk temperatur-reguleringsgreier på skjermkortet ditt som setter ned / slår av viften hvis det er kaldt nok, men det tviler jeg meget sterkt på..

Skrevet

kan det da være bare vifta som er gåen, og hvordan er muligheten for å bytte den ut med en ny? Tenker da på hvor man får kjøpt slikt?

Skrevet

Ja det kan være viften som er reist til de evige jaktmarker :p Så kjøp deg en nye, men du kan bruke pc'en din selv om viften ikke funker, du må bare ikke spille eller bruke annet grafikk krevende aplikasjoner.

Mikroplex.no og globalcool.no selger vifter+mye annet snadder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...