Elyas Machera Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Er det mange som spiller FFXI her? Liker dere det? Er det noe problem at det er amerikansk versjon? OSV.
Stig_W Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Bra spill, voksende community og lett å komme i gang med. ingen problemer med å bestille fra USA, heller ikke problemer med installasjon. Det eneste som er et stort minus er at det må patches før du spiller det, og det tar tid. Med 2Mbit linje tok det meg nærmere 3 timer å laste ned og installere alle patches før jeg var klar for å kjøre spillet for første gang. Begynner å bli en del nordmenn som spiller det også, og fler blir det når den europeiske utgaven av spillet blir lansert...
Elyas Machera Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Skrevet 8. januar 2004 Men hvordan er registreringen? Må man lyve på adresse?
Stig_W Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Du må ikke direkte lyve om adressen, men du må allikevel oppgi en amerikansk adresse for VISA kortet ditt...her lager du bare en vilkårlig adresse, du må bare passe på at du får riktig postnummer, men du oppfører din egen adresse her i Norge for å få spillet hjem i postkassa.
Elyas Machera Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Skrevet 8. januar 2004 Ok, takk. Men må man ikke være mange folk for å ta gode fiender?
Stig_W Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Hehe, til å begynne med går det greit å luske rundt på egenhånd og levle litt opp. Etterhvert kan du be om hjelp fra andre om du vil ta knekken på monstre som du ikke ville ha klart på egenhånd, men dette er ikke et krav for å komme videre, bare en mulighet. Det er ofte gøy å klare seg på egenhånd, andre ganger kan det være meget givende å rotte seg sammen med en god gjeng og ta knekken på noen skikkelig harde beist!
Stig_W Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Har bare holdt på med det i ca 100 timer inn til videre, men jeg er langt fra lei av spillet enda. Faktisk så er jeg ganske gira på å få fatt i et par items jeg har slitt med å finne ganske lenge nå, og jeg liker spillet bedre og bedre hver gang jeg spiller det. Mye tyder på at spillet har meget god holdbarhet, så sant at du liker spillet....
Elyas Machera Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Skrevet 8. januar 2004 Har du spilt andre Final Fantasy spill, og hvis du har det, har det mange henvisninger til dem?
Stig_W Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Jeg har runda alle FF spill siden det første på SNES. FF XI er et unikt spill i serien og skiller seg mye ut, men allikevel har det den generelle FF sjarmen, så om man liker serien så vil du nok like FF XI også. Det er som sagt noe for seg selv, men allikevel et FF spill!
Elyas Machera Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Skrevet 8. januar 2004 Ok, like mye fan som meg Finnes det noen norske klaner? Og hvilken character spiller du som?
arimelan Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 HEi! Jeg spiller på Ceberius serveren men nicene Playmo og Sync noen andre her på den serveren?
Elyas Machera Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Skrevet 9. januar 2004 Hvilke servere er det mest liv på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå