Gå til innhold

Gainward GeForce RTX 3080 Phantom vs Gainward GeForce RTX3080Ti Phoenix


Oj81

Anbefalte innlegg

Halloen kjære dataguruer. 

Nå er datamaskina mi snart 7 år gammel å enkelte ting burde kansje vært oppgradert for lenge siden. 
så jeg sitter å ser på de forskjellige alternativene til Komplett. 

Det er Komplett i195 Epic Gaming PC som ser mest interessant ut. er et par ting i oppsettet jeg har forandret litt på.
Men når det kommer til Gpu er jeg nok ikke spesielt oppdatert

Kan noen av dere værsåsnill forklare hva jeg eventuelt tjener på å slenge 4100 kr til i potten ved å velge Gainward GeForce RTX3080Ti Phoenix
i stedet for Gainward GeForce RTX 3080 Phantom. Å hiver jeg innpå enda litt så kan jeg få et ZOTAC GeForce RTX3080Ti AMP HOLO. å skulle jeg ta den helt ut å kline til så kan jeg få MSI GeForce RTX3080Ti GAMING X TRIO snaue til 11000 på toppen av det opprinnelige oppsettet til maskina som Komplett bygger. Hvor stor forskjell er det i realiteten? å vil jeg merke noe større forskjell sånn rent bortsett fra at hullet i lommeboka bare blir større. 

Forskjellen vil antagelig uansett bli som natt å dag da jeg i dag har et Inno 3d nvidia Gforce Gtx 970 sammen med en I7 5820K å 16 Gb ram.

Jeg driver forøvrig ikke å overklokker. 

Jeg kan i dag kjøre Cyberpunk2077 ved å sette omtrent alt av instillinger til LOW, samt gå ut av spillet etter en time eller 2 for å la maskina kjøle seg ned litt. 2.5-3 timer da låser ofte hele sulamitten seg å svenskeknappen er det eneste som fungerer.

Takk.


 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...