uranus Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Hei! Hvordan tar jeg opp noe med Adobe Premiere 6 fra TV-Kort? Mvh. Uranus
_Xorcist Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Nå har jeg ikke brukt Adobe Premiere, men jeg mener at det kun er for DV-capture. Mulig det ikke gjelder den gamle 6.0 versjonen.. Legger meg langflat dersom jeg tar feil..
uranus Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Skrevet 9. januar 2004 Jeg har premiere 7 pro da, kanskje det går med det?
_Xorcist Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Adobe Premiere Certified 3rd party capture cards Vil tro dette gjelder for v7 også. Jeg fant i alle fall ingen annen info. Hadde jeg vært deg hadde jeg captura med VirtualDub og brukt Huffyuv kodek. Vil tro du kan importere og redigere materialet i Premiere.
22will Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Hvorfor vil du ta opp med premiere? Det du trenger er å få lagret på hard-disken og til det bruker du programmet som fulgte med tv-kortet. Herfra kan du importere det du har tatt opp til premiere for redigering
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå