Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjærlighet etter forelskelsen....


Anbefalte innlegg

Skriver her inne fordi jeg aldri har opplevd et sånt problem jeg skal beskrive. Vi møttes på nett i februar og chattet hver dag. Etter en måned pratet vi hver dag på tlf i ca 3 -5 timer daglig. Vi møttes første gang fysisk 17 mai, vi hadde vært forelsket en stund allerede, ja, dere leser riktig forelsket før fysisk treff. Hun er tidenes match og jeg vet det er hun jeg vil ha. De to første ukene gikk veldig bra, tross for at på dag to kjente jeg ubehag i brystkassa, det som gjør at man tviler, i en uke fremover. Uke to så kjente jeg kjærlighet, og kan si at jeg elsker henne. Så skjedde det samme med henne, og jeg merket at noe var galt, kyssing kontakt osv...var det plutselig kun jeg som tok initiativet...Hun hadde samme følelse i brystkassa i ca 10 dager...Men etter det har liksom ikke hun fått igjen de samme følelsene, de svinger og jeg begynner å bli dønn sliten fordi jeg tar initiativ og sjeldent hun og jeg sitter på gjerdet. Hun sier hun venter på at hun skal få igjen de følelsene hun hadde de to første ukene...noe jeg også gjør. Men jeg er frustrert, og det blir det problemer ut av. Blir diskusjoner fordi jeg føler avvisning, selv om jeg vet det egentlig ikke er det heller. Hun sier hun liker alt med meg, og ønsker det skal være oss to. Det jeg lurer på, er jo selvsagt hvor lang tid kan dette ta med følelsene hennes...Jeg er fryktelig sliten mentalt etter åtte uker med situasjonen, og vet ikke min arme råd hvordan jeg skal forholde meg i lengden...Kan si jeg er villig til å vente lenge fordi jeg virkelig elsker henne, hun er det fineste jeg har møtt, et godt menneske rett og slett...

Endret av Tsigalko
La til hvor lang tid det har pågått
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...