BBC Skrevet 8. mars 2002 Skrevet 8. mars 2002 Er det noen som kan anbefale et program (i XP) som viser en grafisk history på hver enkelt prosess sin cpu-bruk?
DrDoogie Skrevet 11. mars 2002 Skrevet 11. mars 2002 Erre ikke no' saant mmc-greier i XP da? Masse tellere og styr der...
pkalle Skrevet 11. mars 2002 Skrevet 11. mars 2002 I Win2000 er det noe som heter ytelseslogg. Kontrollpanel-adm.verktøy-Ytelse her kan du overvåke alt og da mener alt som skjer i og i tilknyttning til maskinen eller maskinene. Skulle tro det er noe lignende i XP.
Fredrik_ Skrevet 11. mars 2002 Skrevet 11. mars 2002 Det finnes et fint program som heter StatBar. Det viser hvor mye minne og CPU du bruker og masse annet nyttig :wink: http://www.win-xp.no/modules.php?name=Down...8&title=StatBar
BBC Skrevet 11. mars 2002 Forfatter Skrevet 11. mars 2002 DrDoogie og pkalle: Takker! Når jeg tenker meg om, så har jeg jo selvfølgelig brukt det før :smile: Fredrik_ : Programmet "ditt" viser kun samlet cpu-bruk og har ikke noe histogram.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå