bel Skrevet 7. mars 2002 Skrevet 7. mars 2002 Min p4 1,8gig,uklokket,ikke Northwood, har idle temp på ca.35/42 idle og ca.45/58 max load, rom temp ca.25grader. Er dette mye? Kjører orginal kjøling +nanotherm.
b-urn Skrevet 7. mars 2002 Skrevet 7. mars 2002 hmm Litt i overkant for en uklokket cpu var det vel? Men ikke så mye at det er noe å bry seg med med mindre du har problemer pga høy temp (i forbindelse med høy temp i rommet eller no) Til sammenlikning: Etter mye om og men fikk jeg min P4-NW [email protected] til å kjøre stabilt på temp 33(idle)/43(max)
bel Skrevet 7. mars 2002 Forfatter Skrevet 7. mars 2002 Har merket at cpu og kab temp blir påvirket ganske mye av rom tempen. Har abit th7-2 hk med to WD40gig harddisker i raid0, hver disk avgir ca. 30grader + 1 asus geforce3 som holder ca 55grader. Men har ikke hatt noe problemer med ustabilitet ennå. Grunnen til at jeg spør er at jeg vurderer å klokke opp cpuen,hvor varm kan cpuen bli uten at den tar skade av det?
John_^ Skrevet 7. mars 2002 Skrevet 7. mars 2002 Er kabinett temperaturen din 35 grader idle og 45 grader maks last? Isåfal bør du kanskje gjøre noe for å få ned denne før du prøver altfor mye overklokking.. CPU-temp'en kommer til å synke "nesten" like mye som du får ned kabinett-temp'en [ Denne Melding var redigert av: John_^ på 2002-03-08 00:49 ]
bel Skrevet 8. mars 2002 Forfatter Skrevet 8. mars 2002 Hva annet et det å gjøre da? Har to kab vifter(en inn front+ en ut høyt bak),kjører dem dog på lavt turtall pga.støy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå