sindre313 Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 Heisann! Jeg har tenkt å overklokke mitt Radeon 9800 Pro og skal ha meg bedre luftkjøling og lurer på hva som er det beste fortiden? Jeg har sett på Zalman Heatpipe og VGA Silencer, men jeg lurer på hvilken kjøler jeg kan klokke mest med!?
EasyRaider Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 (endret) Hei... zalman e klart best! go for it! ;P Kan du underbygge den påstanden? Jeg vil heller si at VGA Silencer er bedre til overklokking. Setter du vifta på max vil jeg tro du får mye bedre kjøling. Dog har jeg aldri sett de to sammenlignet i en test. (edit) Men jeg husker noe om at temperaturen går OPP med Zalman sin heatpipe. Den er kun beregnet på stille kjøling. Endret 6. januar 2004 av EasyRaider
Jakartabebopp Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 hva med arctic cooling? den er fin og flott, etter hva jeg har hørt. (har dog ikke noe konkret fakta for den påstanden)
EasyRaider Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 (endret) hva med arctic cooling? den er fin og flott, etter hva jeg har hørt. (har dog ikke noe konkret fakta for den påstanden) Heh, tror vi prater om det samme her: Arctic Cooling VGA Silencer Endret 6. januar 2004 av EasyRaider
Jakartabebopp Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 aha .. slik å forstå vel, den ga en kompis av meg som skulle klokke sitt r9800p gode klokkeratioer (men om bedre enn zalman vet jeg ikke)
Mort-One Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Hei sann... Zalman e den beste kjøleren!!!!! Ikke det derre artic bull-shitte.. Hehehhe.. Har hørt noen som har clocket kortet sitt fra 9600xt til 9800 PRO med Zalman heat-pipe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå