TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. oktober 2024 Forfatter Skrevet 27. oktober 2024 Level Up skal feire Halloween Torsdag den 31. okt kl 18:00 til 02:00 og på fredagen. Rune forklarer det bedre en meg.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. februar Forfatter Skrevet 12. februar (endret) Level Up fyller 9 år den 15. feb. Her er planen demme fra den dagen til 21. feb. Endret 12. februar av TheDarkSycamore - SCM
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. juni Forfatter Skrevet 3. juni (endret) Årets første Ikke E3 skjer nå til helgen kl 22:30 skal Level Up følge opp live fredag den 6.Jun på demmes twitch.tv kanal. Dem skal holde på frem til søndagen. 🎮 Endret 3. juni av TheDarkSycamore - SCM
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. november Forfatter Skrevet 11. november Jeg har sagt det før, dere andre kan også komme med høydepunkter fra Level Up Norge som jeg kanskje har oversett. Jeg ønsker ikke være alene med og dele det. 😃🙃😏 Nå er det atter en gang Level Up Norge støtter Red Barna Aksjonen, det skjer 11. til 12. desember på demmes egen Twitch kanal. Rune forklarer det bedre en meg. - Vær så god Rune, ta ordene (Se videoen).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå