Alte-to Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 Hei. Har trødd dame-strømper over et par 80mm vifter i kassa... MEN noen som vet hvor mye den reduserer Luftstrømmen? da jeg tenkte at jeg kunne bruke det på Mist Silent P4 kjølern med 80mm Håper på et raskt svar, da jeg står med hodet i det hele nå!
Tacritan Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 Det går bra om du strekker den litt og får den festa. Hvis ikke vil den sperre litt vel mye luftstrøm. Siden det er en mist silent-sak som allerede har lav luftstrøm er det kanskje ikke å anbefale. Prøv!
Ulvestad Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 Det enkleste er vel å prøve seg fram med strømpe og utan. Dersom det er for å hindre støv å komme på cpu-en så vil den kanskje tette seg etter ei stund og da vil du få problem. Men kult forslag.
Alte-to Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Skrevet 5. januar 2004 Kjølern har så tynne finner at støv er en plage uansett står på vegg til vegg teppe oxo! Men, jeg tester... Tacritan: vifta er ikke av papst typen som fulgte med bytta til en LED vifte som pusher litt mer skal oppdatere om resultat.
snole Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 Har hørt andre snakke om sånn Jiff tørrmopp som filter til kabinettvifter. Skal visstnok funke fett. Men som med alle andre filter, må de "tømmes" innimellom.
Insanity Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 Har hørt andre snakke om sånn Jiff tørrmopp som filter til kabinettvifter.Skal visstnok funke fett. Men som med alle andre filter, må de "tømmes" innimellom. Er de ikke altfor tette da?
Alte-to Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Skrevet 6. januar 2004 noen som vet hva Shut-down temp. bør stå på med en Pentium 4b 2.4? med tanke på når strømpen jammer seg inn i vifta mens jeg er borte etc...
Term Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 erm...hva er vitsen med å ta det på CPU-kjøleren? Er det ikke bedre å ta filter på alle viftene som suger lufta inn?
CB87-Bergen Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 Jeg har strømper på alle vifter som blåser inn i kabinettet, funker utmerket det
Alte-to Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Skrevet 6. januar 2004 Jeg har tatt det på alle innsugs vifter... Men, jeg vet ikke om det er overtrykk inn maskina. Kanskje det trekkes luft inn andre plasser. Må et bilde jeg vil legge ut ligge på nett? http://xxx.xxx.xxx ? jeg har et fra skjermkortet lagret lokalt på HDD som jeg tenkte jeg skulle legge ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå