ZeZar is BACK Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 Mange forskjellige skrivemåter egentli, hva er den riktige?? Noen som vet om det finnes boter til Day of Defeat modden til HL, IKKE STEAM men til vanlig 1010 hl??
Godrick Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 http://www.sturmbot.net/ her kan du finne sturmbots til dod
ZeZar is BACK Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Skrevet 6. januar 2004 Hvordan er det Zydrone !sjekker webben
Zyndrone Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 hehe. Du har gått i fellen ja. Over 50% av alle som skriver navet mitt for første gang glemmer enten n'en etter d'en, eller skriver Zyndrome, med M Hva syns du om brettet mitt a'?
ZeZar is BACK Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Skrevet 7. januar 2004 Bildene så bra ut. Ingen tvil, men et spørsmål om det: Er det stort. Hater store brett, tar lang tid når man er 2v2, 3v3 og 4v4 som vi ofte er på LAN.. Og: Er det nærkamper, langt borte, eller temmelig vilt, mener slik at alle begynner litt rart, og bør finne hverandre ?? Personlig digger jeg dod_charlie (Omaha Beach)
CIder Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Hva syns du om brettet mitt a'? Nydelig brett!. Men usch for noen stygge tapeter på veggene!. Disse bør skiftes ASAP!
Zyndrone Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Her er et overview av brettet. Som du ser er det ikke noe komplisert brett. 3 veier (1 inni fjellet mellom de to husene i midten). Brettet spiller like bra med å spillere som mange spillere. Har spilt 2on2 mange ganger. Det er meningen at tapetene skal være nedslitte og 'stygge'
ZeZar is BACK Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Skrevet 7. januar 2004 Knallbra. Det skal være sikkert. Hvilken MapEditor bruker du? Du burde adde waypoints for de Sturmbots der ...
ZeZar is BACK Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Skrevet 7. januar 2004 Sorry med dobbelpost men: Er brettet ute? if so, hvor? addresse?
Zyndrone Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Hammer såklart! Du kan laste ned en beta versjon. Men den har noen seriøse bugs
ZeZar is BACK Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Skrevet 9. januar 2004 Hammer= editor right? ADDRESSE TIL DOWNLOADEN?????? Hva slags bugs?
Zyndrone Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Du finner en download link på http://home.no.net/zyndrone
ZeZar is BACK Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Skrevet 11. januar 2004 Men den nedlastingen tar sinnsykt lang tid, irriterende. Går kun på 1kbs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå