Gå til innhold

Enchante Items (Morrowind)


Anbefalte innlegg

Jeg tenkte at jeg skulle enchange et våpen (i mitt tilfelle et blunt weapon (=Staff))

Så da equippa jeg en Soul Gem (ganske sikker på at den inneholt sjelen til Skeleton Warrior) og enchantet våpenet mitt med Soul Trap for 3 sekunder

 

Du kan se det her

 

Men det funker ikke :no: Jeg slår ihjel rotter og annet, har riktige _tomme_ soul gem's i inventory.. Men sjelen blir ikke 'captured'.. Hva er galt ? Noe jeg har gjort... ? :ermm:

 

 

Og en liten ting :D /me likes the open door spell he's bought Henrik's Thief Opener

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ikke akkurat viktig for spørsmålet her men.

 

 

jeg har akkurat fått konstakt levitation, uten bruk å av CE enhancement.

småtøft, spillet vart mye enklere hehehe

 

så fort jeg får en spell for 100 open så skal jeg banke guden vivic hehe

 

 

MR_T

Lenke til kommentar
Og hvor i huleste fikk du tak i den? Open-tingen din altså....

Fikk lagd den ja...

 

Men den funker jo den, seff tar den ganske mye magicka. Men det hjelper jo at man har et høyt lvl i den magi typen som den spellen krever (husker ikke hva det er for 'open' :roll: )

 

Eventuelt kan du jo kjøpe en hvilken som helst Open spell, gå til en magiker hvor du har muligheten 'Spellmaking', så lager du en spell som tar 100 pts. så kan du jo kanskje enchante f.eks et blankt ark med open spellen, så får du en scroll som åpner dører. Men da må du jo være god i enchanting

Lenke til kommentar
Har aldrig skjønt enchantingen i morrowin... :blush:

Må man equippe en soul gem med soul, og så gjøre det?

Har prøvd hos enchantere med det var jo svindyrt...

Greia er at du må ha tomme soul gem's. Du må også ha en 'Soul Trap' spell. Så bruker du Soul Trap spellen (succsessfully of course..). Etter det, dreper du et creatur. Og hvis alt går bra, har du fanget en soul :D

 

Liste over alle typer Soul Gem's, finner du her

 

Forskjellige creatures med sjeler du kan fange, finnes som liste her

 

Så tar du (med en soul gem som har en sjel i seg) og drar over til charactern din (altså over bildet hans i inventory menyen) - da får du opp en meny.. Herfra kan du enchante items/weapons/armour etc. med forskjellig greier :D

Lenke til kommentar
Har aldrig skjønt enchantingen i morrowin... :blush:

Må man equippe en soul gem med soul, og så gjøre det?

Har prøvd hos enchantere med det var jo svindyrt...

Greia er at du må ha tomme soul gem's. Du må også ha en 'Soul Trap' spell. Så bruker du Soul Trap spellen (succsessfully of course..). Etter det, dreper du et creatur. Og hvis alt går bra, har du fanget en soul :D

 

Liste over alle typer Soul Gem's, finner du her

 

Forskjellige creatures med sjeler du kan fange, finnes som liste her

 

Så tar du (med en soul gem som har en sjel i seg) og drar over til charactern din (altså over bildet hans i inventory menyen) - da får du opp en meny.. Herfra kan du enchante items/weapons/armour etc. med forskjellig greier :D

Skikkelig a-ha opplevelse her :D

og så det med de blanke arkene, så de kan faktisk brukes til noe.

takker

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...