Gå til innhold

Zyxcel p8702n foreldrekontroll stille tid og dato i router


Wifiks

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har to stk zyxel 8702 som jeg benytter i mitt hjemmenettverk. Har altibox som leverandør, men har flere wifinett oppe i tillegg til å ha plassert dem forskjellige steder i huset så det er god dekning over alt. Jeg trenger flere nett for å kunne slå av og på tilgang til brukerne. 6 brukere/nett som skal reguleres som er grunnen til at jeg har 2 stk zyxel i tillegg til altibox. Alle kjører også på 5ghz nett så 2,4 brukes kun til gjestenett. Ergo har jeg ikke nok 5ghz net i bare en router. 

For å slippe å fysisk gå inn og slå av og på hvert enkelt nett til forskjellige tider så skulle jeg legge inn foreldrekontroll og stille når de enkelte nett er oppe, men så oppdaget jeg problemet med tid og dato. Ingen av de de to ruterne har oppdatert tid og dato. Den ene lever i 2017 og den andre i 2019 og så finner jeg ikke ut hvor jeg kan endre dette. Er ikke så enkelt å sette foreldrekontroll når ikke klokke og dato stemmer med nåtid. 

 

Er det noen som kan tipse meg om hva jeg skal gjøre for å stille dato og klokke på denne type router? Jeg ser altså tid og dato i status på router, men finner ingen måte å endre det på.. 

 

Veldig takknemlig for svar da det vil gjøre ting litt enklere. 

🙂

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...